کد خبر: ۶۷۸۲۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱

افزایش ۱۰۰ درصدی مرگ و میر در پایتخت/ احداث سه آرامستان جدید در تهران

عضو شورای شهر تهران با اشاره به افزایش 100 درصدی آمار مرگ و میر در پایتخت نسبت به قبل از شیوع کرونا گفت: برنامه‌ریزی‌ها جهت ایجاد 3 آرامستان جدید در پایتخت آغاز شده است.
افزایش ۱۰۰ درصدی مرگ و میر در پایتخت/ احداث سه آرامستان جدید در تهران
آفتاب‌‌نیوز :

حسن خلیل‌آبادی، عضو شورای شهر تهران درباره وضعیت کرونا در پایتخت اظهار داشت: آمار مرگ و میر در تهران به دلیل ابتلا به کرونا افزایش یافته و به طور کلی نسبت به قبل از شیوع کرونا آمار فوت و مرگ و میر در پایتخت 100 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: تهران حدود 3 میلیون نفر جمعیت شناور دارد که امکانات درمانی در پایتخت و حضور بستگان برخی از بیماران در تهران از دلایل مراجعه بیشتر بیماران کرونایی به بیمارستان‌های پایتخت بوده است.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه آمارها نشان می‌دهد مرگ و میر در تهران نسبت به قبل از کرونا به دو برابر رسیده است،‌گفت: ظرفیت بهشت‌زهرا به صورت کلی تکمیل شده ولی این سازمان با طرح ابتکارهایی پیش‌بینی‌هایی انجام داده تا دفن اموات با مشکل مواجه نشود.

خلیل‌آبادی گفت: از گذشته پیش‌بینی می‌شد که ظرفیت بهشت‌زهرا تا دهه 80 تکمیل شود ولی با اضافه شدن قسمت‌های جدید به بهشت‌زهرا و سه طبقه شدن قبرها همچنین استفاده از موضوع بازسازی قبور قدیمی، ظرفیت بهشت زهرا بیشتر شد.

وی با تأکید بر اینکه پیشگیری از ابتلا به کرونا بسیار ضرورت دارد، گفت: علاوه بر اینکه مردم باید رعایت پروتکل‌ها را مدنظر قرار دهند ، تعطیلی حداقل دو هفته‌ای در تهران باید اجرایی شود تا از این طریق شاهد قطع زنجیره انتقال کرونا باشیم.

این عضو شورای شهر تهران در مورد اینکه آیا آرامستان‌های جدید در پایتخت راه‌اندازی می‌شود گفت: این موضوع در دست بررسی است، برنامه ریزی ها آغاز و آرامستان‌هایی برای مناطق جنوب، شرق و غرب در نظر گرفته شده و ساخته می شود.

خلیل‌آبادی گفت: آماده‌سازی این آرامستان‌های جدید حداقل یک سال طول می‌کشد و باید تجهیزات لازم در آن مستقر شود و تا آن زمان با ابتکاراتی باید ظرفیت بهشت‌زهرا را جهت دفن اموات افزایش داد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۳
0
0
رییس سازمان نظام پزشکی فرموده اند درصد تلفات کرونا در ایران ۱۵ درصد است به عبارت دیگر تهران شاهد مرگ یک میلیون نفر خواهد بود! مسولانمان به جای جلوگیری از این رخداد شوم در پی فراهم کردن جای دفن مردگانمان هستند!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین