کد خبر: ۶۷۸۳۳۶
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶

بارسلونا در بُن‌بست

تیم فوتبال بارسلونا در ادامه ناکامی‌های خود در لالیگا، مقابل آلاوس به تساوی یک بر یک رضایت داد.
بارسلونا در بُن‌بست
آفتاب‌‌نیوز :

بامداد یکشنبه در ادامه دیدارهای هفته هشتم لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا، بارسلونا که در این فصل از گذشته درخشان خود فاصله گرفته است به میهمانی آلاوس رفت و به نتیجه‌ای بهتر از تساوی یک بر یک نرسید تا با هدایت «رونالد کومان» در بُن‌بست قرار بگیرد.

هرچند بازی مطابق معمول با حفظ توپ و میدان‌داری بارسلونا آغاز شد اما بازهم این تیم در ایجاد موقعیت خطرناک ضعیف نشان داد.

بارسلونا در این فصل با جدایی «لوییس سوارز»، در گلزنی و فشار روی دفاع حریف دچار مشکل شده‌اند.

در دقیقه ۳۱ اشتباه وحشتناک «نتو» دروازه‌بان بارسلونا سبب شد تا «لوئیس ریویا» دروازه خالی کاتالان‌ها را به‌راحتی باز کند.

در دقیقه ۳۸ «دی‌یانگ» در آستانه گلزنی توسط مدافع آلاوس سرنگون شد که داور اعتقادی به پنالتی نداشت و با تصمیمی دور از انتظار به سراغ سیستم کمک داور ویدئویی هم نرفت.

تیم تحت هدایت «رونالد کومان» در نیمه نخست تنها به حرکات «لیونل مسی» امید داشت که ستاره باتجربه آرژانتینی نیز اسیر روش تدافعی میزبان شده بود و تصمیمات داور نیز موجب عصبانیت مسی شد. بهترین بازیکن جهان در دقایق پایانی نیمه اول در اعتراض شدید به داور با کارت زرد جریمه شد.

سرمربی بارسلونا در ابتدای نیمه دوم برای تغییر روند بازی تیمش دست به تغییر زد و «میرالم پیانیچ»، «ترینکائو» و «پدری» را جایگزین «سرخیو بوسکتس»، «عثمان دمبله» و «لنگلت» کرد.

در دقیقه ۶۲ «یوتا» از آلاوس اخراج شد و بارسلونا بلافاصله واکنش نشان داد و توسط «آنتوان گریژمان» به گل تساوی رسید.

بارسلونا در بُن‌بست

در ادامه بارسلونا برای رسیدن به گل دوم سراسر حمله شد اما بازهم نداشتن یک مهاجم تمام عیار کار دست این تیم داد و کاتالان‌ها نتوانستد از موقعیت‌های متعدد ایجاد شده به گل برسند.

در نهایت بازی با تساوی یک بر یک به اتمام رسید تا بارسلونا برای چهارمین هفته متوالی از رسیدن به پیروزی بازبماند. این تیم در چهار بازی اخیر خود تنها ۲ امتیاز گرفته است.

اکنون بارسلونا از ۶ بازی تنها هشت امتیاز اندوخته داشته و در رتبه نازل دوازدهم جدول لالیگا قرار دارد.

بارسلونا در بُن‌بست

بارسلونا در بُن‌بست

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین