کد خبر: ۶۷۸۳۵۹
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳

ادای احترام پیرس برازنان و دنیل کریگ به برترین جیمز باند

پیرس برازنان با انتشار خبر درگذشت شان کانری به وی ادای احترام کرد و وی را بزرگ‌ترین جیمز باند خواند.
ادای احترام پیرس برازنان و دنیل کریگ به برترین جیمز باند
آفتاب‌‌نیوز :

در حالی که درگذشت شان کانری بازیگر سرشناس سینما با موجی از ابراز تاسف‌ها در شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شد و چهره‌های سرشناس سینما به وی ادای احترام کردند، پیرس برازنان در اینستاگرام به یاد وی نوشت:

«سر شان کانری، تو بزرگ‌ترین جیمز باند من بودی؛ چه وقتی یک پسر بچه بودم و چه وقتی یک مرد و خودم جیمز باند شدم. شما سایه‌ای مداوم از شکوه سینمایی بر همه جا می‌افکندید که برای همیشه باقی خواهد ماند.»

برازنان با انتشار تصویری سیاه و سفید از این بازیگر فقید که روز پیش در خواب درگذشت افزود: «شما راه را برای همه ما که قدم‌های نمادین شما را دنبال می‌کردند باز کردید. همان‌طور که ما با برداشت‌های خودمان از این نقش پیش می‌رفتیم، هر یک به نوبه خود به شما با احترام و تحسین نگاه می‌کردیم.»

دنیل کریگ نیز در رثای کانری از وی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین‌های واقعی سینما یاد کرد و افزود: «سر شان کانری با نقش باند و بسیاری نقش‌های دیگر به یاد آورده خواهد شد. او یک دوران و یک استایل را تعریف کرد.»

وی افزود: «جذابیت و شوخ‌طبعی او روی پرده را می‌شد با مگاوات اندازه گرفت؛ او به خلق بلاک‌باسترهای مدرن کمک کرد و تا سال‌ها بر بازیگران و فیلمسازان تأثیر خواهد گذاشت. با خانواده و نزدیکانش همدردی می‌کنم. هر کجا که هست، امیدوارم زمین گلف داشته باشد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین