کد خبر: ۶۷۸۳۷۸
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴

یکه تازی کرونا در مازندران/ بستری ۱۸۸ بیمار بدحال

یکه‌تازی ویروس کرونا در مازندران، همچون سراسر کشور ادامه دارد و در حال حاضر ۸۳۸ بیمار مشکوک به کرونا یا مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی این استان، بستری و از این تعداد ۱۸۸ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه هستند.
آفتاب‌‌نیوز :

سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۸۹ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند.

وی تصریح کرد: در همین مدت تعداد ۴۹ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطرنشان کرد: هم اکنون ۶۷۹ نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا با علائم تنفسی مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۴۸ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.

موسوی اظهار کرد: ضدعفونی کردن سطوح ، تهویه مناسب، ماسک زدن، شستن مستمر دست ها، رعایت فاصله فیزیکی و عدم حضور در تجمعات می تواند به کنترل و کاهش ابتلا به بیماری کمک کند.

آخرین آمار کرونا در بابل

همچنین به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل، در حال حاضر ۱۵۹ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.

بر این اساس، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ بیمارجدید بستری و ۸ بیمار هم ترخیص شدند، همچنین ۴۰ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در حال حاضر ۸۳۸ بیمار مشکوک به کرونا یا مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی این استان، بستری و از این تعداد ۱۸۸ نفر با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین