کد خبر: ۶۷۸۴۰۸
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۶

جانباختن کارگر جوان حین تخریب ساختمان قدیمی

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از جانباختن جوان ٢١ ساله حین تخریب ساختمان قدیمی خبر داد.
جانباختن کارگر جوان حین تخریب ساختمان قدیمی
آفتاب‌‌نیوز :

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١١:٣٧ دقیقه ظهر روز جاری یک مورد حادثه تخریب یک ساختمان در حال تخریب و بازسازی در محله حکیمیه خیابان خرم پگاه به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند که کارگران در یک ساختمان دو طبقه قدیمی در حال انجام کار بودند که به یکباره سقف طبقه اول تخریب شده و یکی از کارگران زیر حجم زیادی از بتن و آهن گرفتار می شود.

وی ادامه داد: آتش نشانان با احتیاط کامل عملیات آواربرداری را آغاز کردند و پس از مدتی تلاش پیکر مرد جوان حدودا ٢١ ساله را که تابعه کشور افغان بود را از زیر آوار خارج کردند و وی به عوامل اورژانس حاضر در محل تحویل داده شد که مشخص شد متاسفانه جان خود را از دست داده است.

ملکی اظهار کرد: محل حادثه ایمن سازی و توضیحات لازم به مالک و مسئول پروژه ارایه داده شد و ساعت ١٣:٠٨ دقیقه محل به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: برخلاف تصور عموم افراد، تخریب ساختمان اقدامی پیچیده است. با توجه به اینکه اغلب ساختمان های قدیمی را تخریب می کنند و این دسته از ساختمان ها آسیب پذیر تر هستند باید برای تخریب آن ها از افرادی که در این زمینه تخصص دارند کمک گرفته شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین