کد خبر: ۶۷۸۴۵۱
تاریخ انتشار : ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰

ولیعهد ابوظبی حملات تروریستی در فرانسه را محکوم کرد

ولیعهد ابوظبی در تماس تلفنی با امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهوری فرانسه امروز، یکشنبه حملات تروریستی که اخیرا در فرانسه روی داده است را محکوم کرد.
ولیعهد ابوظبی حملات تروریستی در فرانسه را محکوم کرد
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از خبرگزاری امارات، محمد بن زاید، ولیعهد ابوظبی و معاون فرمانده عالی نیروهای مسلح امارات با امانوئل ماکرون،‌ رئیس‌جمهوری فرانسه روابط دو جانبه در چارچوب مشارکت استراتژیک را بررسی و بر عمق روابط و بین دو کشور تاکید کرد. این دو مقام، مسائل عدیده‌ منطقه و جهان را بررسی کردند.

محمد بن زاید همچنین حملات تروریستی که اخیرا فرانسه شاهد آن بود، محکوم کرد و به ماکرون به دلیل قربانیان تسلیت گفت و برای زخمی‌ها آرزوی بهبودی کرد و افزود: این اقدامات مغایر با اصول و مبادی ادیان آسمانی است که بر صلح و سازش و محبت تاکید دارند.

او بر مخالفت با سخنرانی‌های انزجارآمیز که به روابط بین ملت‌ها خدشه وارد می‌کند و احساسات میلیون‌ها انسان را خدشه دار می‌کند و در جهت خدمت به افکار افراط‌گرایی است، تاکید کرد.

او به طور قاطع هرگونه توجیه خشونت و تروریسم را رد کرد.

محمد بن ز اید اشاره کرد، حضرت محمد (ص) از قداست بزرگی بین مسلمانان برخوردار است و این موضوع با خشونت و سیاسی کردن آن امری مردود اس ت.

او تصریح کرد، تعامل بین ملت‌ها باید از طریق ارتباط بین تمدن‌ها، فرهنگ‌ها و احترام متقابل باشد.

ولیعهد ابوظبی تنوع فرهنگی در فرانسه و حضور شهروندان مسلمان در این کشور را که زیر سایه قانون و دولت موسسات زندگی می‌کنند، ستود و گفت این قانون و سیستم به عقاید و فرهنگ‌های آنها احترام می‌گذارد و حقوق آن‌ها را در این چارچوب محقق می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین