کد خبر: ۶۷۸۵۶۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۲

توضیح وزیر بهداشت درباره درمان سریع کرونای مسئولان

وزیر بهداشت طی توضیحاتی گفت: اینکه مسئولان زودتر از مردم عادی درمان می‌شوند به خاطر این است که زودتر به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند.
توضیح وزیر بهداشت درباره درمان سریع کرونای مسئولان
آفتاب‌‌نیوز :

سعید نمکی وزیر بهداشت پیش از ظهر امروز در نشست مشترک استانداران و رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های سراسر کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا مسئولینی که به کرونا مبتلا می‌شوند به زودی درمان می‌شوند اما طول درمان مردم عادی بیشتر زمان می‌برد، بیان کرد: این اظهار نظر غیرمنصفانه ای است، سردارانی را در نظام سلامت از دست داده‌ایم که اینها آگاه‌ترین افراد در دانش روز بودند، هفته گذشته ۳ عزیز دیگر را در نظام سلامت از دست دادیم و برای همین می‌گویم که این حرف منصفانه‌ای نیست.

نمکی خاطرنشان کرد: متأسفانه اکثر بیماران عادی دیر به مراکز درمانی می‌آیند و روند درمانی اینها سخت می‌شود اما مسئولین چون زودتر به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند درمانشان راحت تر و سریع‌تر است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
5
عجب؟؟؟؟ شما برای کادر درمان هم ارزشی قائل نیستید پس مرگشان تعجبی ندارد. فقط سلامت مسئولان برایتان مهم است.
ممد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
5
به این دلیل هست که مرتب آزمایش گرفته میشه ازشون البته بدون هزینه و تمام امکانات در اختیارشون هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
0
5
آقای وزیرآیامسئولان برای آزمایش وتامین داروودرمان پولی هم میدهند؟از مردم عادی کرونایی در بیمارستان چمران درخواست یک آمپول ۵۰ میلیونی کردن تست کرونا حداقل بین ۶۰۰تا۸۰۰هزارتومانه آیا مردم دارندونمیدن؟چه چیزی از جون عزیزترولی حیف همین مردم عاجزازتامیین غذا برای خانواده هستن شماتست ودارورامجانی کن ببین ظرف یک ماه ایران بدون کروناخواهی داشت یانه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین