کد خبر: ۶۷۸۷۴۷
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵

کومان صحبت‌های «ستین» در مورد مسی را رد کرد

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا صحبت‌های سرمربی پیشین این تیم را در خصوص «لیونل مسی» رد کرد.
کومان صحبت‌های «ستین» در مورد مسی را رد کرد
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از مارکا، «کیکه ستین» سرمربی پیشین تیم فوتبال بارسلونا چندی پیش در گفت و گویی عنوان کرده بود که کار با فوق ستاره آرژانتینی این تیم سخت است.

از این رو «رونالد کومان» در نشست خبری پیش از دیدار مقابل دیناموکیف در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، پاسخ ستین را داد و گفت: برای من لئو لهترین بازیکن جهان است. ذهنیت پیروزی و جاه‌طلبی را هر روز در او می‌بینم و برای کنار آمدن با او مشکلی ندارم. مسی کاپیتان تیمم است و من هر هفته با او در مورد مسائل داخل زمین و رختکن صحبت می‌کنم. من با صحبت‌های ستین موافق نیستم اما به او احترام می‌گذارم.

وی در خصوص انتقاداتی که به تیم بارسلونا می‌کنند، تصریح کرد: انتقادات را درک می کنم چرا که گرفتن دو امتیاز از چهار بازی خوب نیست. مسوولیت این نتایج بر عهده من است. بابت اینکه در چهار بازی اخیر از ۱۲ امتیاز ممکن تنها دو امتیاز کسب کردیم، ناراحت هستم اما برای بهبود آن به تلاشم ادامه می‌دهم.

کومان در مورد نیاز به یک مهاجم جدید، گفت: من بارها گفته‌ام که ما یک مهاجم کم داریم. این مهمترین موضوع برای باشگاه در نقل و انتقالات نیم‌ فصل است. من نمی‌خواهم آن‌ها را مجبور کنم چرا که با علم به وضع مالی موجود باشگاه به این تیم آمدم. ما همیشه موقعیت‌های گل بسیار زیادی را خلق می‌کنیم اما نیاز به گل کردن این موقعیت‌ها داریم.

سرمربی بارسلونا افزود: با جوانانی مانند «آنسو فاتی» و «پدری» که بسیار با کیفیت هستند، ادامه خواهیم داد. می‌دانیم که بازیکنان جوان و با کیفیتی داریم اما من به عنوان یک مربی باید از نظر جسمی از آن‌ها محافظت کنم.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: بعضی از بازیکنان دیناموکیف به کرونا مبتلا شده‌اند و منتظر پاسخ تست‌های جدیدشان هستند. امیدوارم بازی فردا انجام شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین