کد خبر: ۶۷۸۹۰۰
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶

طعنه انگلیس به تهدید ترامپ برای مبارزه با نتایج انتخابات آمریکا

وزیر امور خارجه انگلیس در واکنش به تهدید دونالد ترامپ برای مبارزه با نتایج پنجاه‌ونهمین دور انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به طعنه گفت که لندن به نحوه شمارش آرا بر اساس قوانین اعتماد دارد.
طعنه انگلیس به تهدید ترامپ برای مبارزه با نتایج انتخابات آمریکا
آفتاب‌‌نیوز :

«دومینیک راب» این مطلب را صبح روز چهارشنبه در گفت‌وگو با شبکه خبری اسکای مطرح، اما از اظهار نظر بیشتر در خصوص اقدام رئیس جمهوری آمریکا خودداری کرد.

شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که دیروز سه شنبه برگزار شد، در حالی ادامه دارد که ترامپ مدعی پیروزی در انتخابات شده و گفته هر نتیجه‌ای غیر از این تقلب در انتخابات است و اگر لازم باشد پرونده را به دیوان عالی می‌کشاند

پیشتر ستاد تبلیغات جو بایدن نامزد دموکرات‌ انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نیز گفته بود که آنها در مسیر پیروزی قرار دارند.

این در حالی است که شمارش آرای انتخابات آمریکا در برخی ایالت‌های سرنوشت‌ساز به پایان نرسیده است.

وزیر امور خارجه انگلیس در ادامه گفت‌وگو با شبکه خبری اسکای از اظهار نظر درباره آینده روابط دو کشور طفره رفت و گفت باید منتظر ماند تا پیروز نهایی این انتخابات مشخص شود

او با این حال تصریح کرد؛ صرف‌نظر از اینکه چه کسی رئیس‌جمهوری آمریکا ‌شود، «ما اطمینان داریم که روابط آمریکا و انگلیس قوی‌تر خواهد شد»

راب خاطر نشان کرد که روابط دو کشور در وضعیت مناسبی قرار دارد و می‌توانند بر اساس منافع دو جانبه این رابطه را تقویت کنند.

بنابر آخرین آمار نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا و تا این لحظه، جو بایدن با ۲۳۸ رای الکترال در برابر ۲۱۳ رای الکترال دونالد ترامپ پیش است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین