کد خبر: ۶۷۸۹۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴

انتقاد تند نمکی از نمایندگان مجلس؛ بعد از جلسه مجلس تمام زندگی‌ام را ضدعفونی کردم

سعید نمکی وزیر بهداشت در جلسه ستاد ملی کرونا با اعلام آمار بالای مبتلایان کرونا در مجلس و وزارتخانه‌ها از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه‎های اجرایی و مجلس به تندی گلایه کرد و گفت: زمان ابتلای مجدد به کرونا به یک ماه رسیده است.
انتقاد تند نمکی از نمایندگان مجلس؛ بعد از جلسه مجلس تمام زندگی‌ام را ضدعفونی کردم
آفتاب‌‌نیوز :

سعید نمکی در این جلسه اظهار کرد: یکی از معضلاتی که در کشور پیدا کرده‌ایم میزان درگیری بسیاری بالا در میان مسئولان کشور است. الان در وزارتخانه معاون وزیر نداریم که مبتلا نشده باشند. می‌روند در کمیسیون ها مجلس دور هم می نشینند و گرفتار می شوند. تعداد قابل توجهی از نماینده‌های مجلس گرفتار شده‌اند، رئیس محترم مجلس گرفتار شده است. در بقیه دستگاه های اجرایی هم درصد آلودگی بسیار بالا است. این واقعا نگران کننده است که تا این حد افراد فعال در بدنه اجرایی و قانونگذاری کشور مبتلا شوند.

وی در ادامه تاکید کرد: نکته ای دیگر که عزیزان باید بدانند این است که بعضی تصور می کنند یک بار که ویروس را گرفته‌اند دیگر رویین‌تن هستند و بعد از ابتلا رویین‌تر می‌شوند. حال آنکه زمان ابتلای مجدد به یک ماه تقلیل یافته است.

وزیر بهداشت اضافه کرد: نماینده ای دیشب با من صحبت کرد که یک ماه پیش دچار شده بود و حالا دوباره به شکل سنگینی گرفتار شده است.

نمکی افزود: هفته گذشته در جلسه‌ای در مجلس دعوت بودم پس از جلسه تا برگشتم تمام زندگی‌ام را ضد عفونی کردم و همواره مضطرب بودم که گرفتار نشوم. نمایندگان مرتب می‌آیند و توی هم صحبت می کنند و فرد را گرفتار می کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
1
20
جناب وزیر توقع‌شون خیلی بالاست. از بعضیا نبایستی توقع بیش از حد و اندازه‌شون داشت.
حالا گیرم همشون هم دچار شدن، مگه تو این مدتی که سرِ کار هستن چه گلی به سر ملت زدن؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۴
6
11
این چقدر از خود متشکره؟ یه نارسیست به تمام معنا- همیشه گریه و ناله یا تملق- اونوقت سر یه نفر معترض داد میکشه که مرد حسابی..... کاش محافظ همراهش نبود تا ببینم بازم با جراته؟؟؟؟
اینم از روزای سیاه کرونایی و اون ادعای زنبیل گذاشتن اروپاییاش

وضع اسف بار همه جانبه امروز حاصل ، وزرای ناتوان و پرمدعا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
1
بعضی هاشون گفتن که بیمه ابوالفضل هستن و رویبن تن شدن برای همین دلیلی نمی بینن که ماسک بزنن و فاصله رعایت کنن.شاید هم فکر می کنند این کارها سوسول بازیه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین