کد خبر: ۶۷۹۰۵۱
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶

آخرین نتایج انتخابات آمریکا؛ کاهش فاصله آرای ترامپ و بایدن در جورجیا

شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در حالی در چند ایالت کلیدی هنوز ادامه دارد که هنوز جو بایدن یا دونالد ترامپ موفق به کسب ۲۷۰ رای الکترال لازم برای راهیابی به کاخ سفید نشده اند.
آخرین نتایج انتخابات آمریکا؛ کاهش فاصله آرای ترامپ و بایدن در جورجیا
آفتاب‌‌نیوز :

جو بایدن، نامزد حزب دموکرات تاکنون ۲۶۴ رای الکترال را به دست آورده است. در مقابل دونالد ترامپ، رئیس جمهوری کنونی ایالات متحده ۲۱۴ رای الکترال کسب کرده است. جو بایدن پس از پایان شمارش آرای میشیگان و ویسکانسین توانست در این دو ایالت غرب میانه پیروز شود. او اکنون در صورت پیروزی در ایالت نوادا چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا خواهد شد.

این در حالی است که هنوز نتیجه آرای الکترال ایالت های پنسیلوانیا، کارولینای شمالی و جورجیا نیز مشخص نشده است.

فاصله آرای بایدن و ترامپ در پنسیلوانیا به ۱۶۴ هزار رای رسید

آخرین نتایج آراء در ایالت پنسیلوانیا نشان می‌دهد که دونالد ترامپ سه میلیون و ۲۱۵ هزار و ۹۶۹ رای به دست آورده است. جو بایدن نیز سه میلیون و ۵۱ هزار و ۵۵۵ رای کسب کرده است. به این ترتیب اختلاف آرای جو بایدن و دونالد ترامپ در پنسیلوانیا به ۱۶۴ هزار و ۴۱۴ رای کاهش یافته است.

تاکنون ۸۹ درصد آراء در پنسیلوانیا شمارش شده است. این ایالت ۲۰ رای الکترال دارد. جو بایدن در صورت پیروزی در این ایالت در کالج الکترال به پیروزی دست خواهد یافت و رئیس‌جمهور می‌شود.

کاهش فاصله آرای ترامپ و بایدن در جورجیا

فاصله آرای جو بایدن و دونالد ترامپ در ایالت جنوبی جورجیا به تنها حدود ۱۸ هزار رای رسیده است. دونالد ترامپ با شمارش ۹۶ درصد آراء همچنان پیشتاز است اما بنا به گزارش‌ها آرای باقی مانده اکثرا در مناطقی به صندوق ریخته شده که دموکرات‌ها اغلب آرای بیشتری کسب می‌کنند. ایالت جورجیا ۱۶ رای الکترال دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین