کد خبر: ۶۷۹۰۶۹
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷

بازداشت یک ورزشکار در مشهد به اتهام توهین به مقدسات

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: درپی انتشار خبری مبنی بر اهانت یکی از ورزشکاران بدنسازی به مقدسات و ساحت ائمه اطهار(ع)، این ورزشکار بازداشت شد و در هیات بدنسازی استان نیز برخورد قانونی با او در حال انجام است.
بازداشت یک ورزشکار در مشهد به اتهام توهین به مقدسات
آفتاب‌‌نیوز :

سروش پورآزاد افزود: صبح امروز کمیته انضباطی هیات، مامور شد بر حسب وظایف قانونی به موضوع استوری توهین آمیز یکی از باشگاه‌داران و ورزشکاران مشهد به مقدسات ورود کند.

وی ادامه داد: هیات بدنسازی و پرورش اندام بر حسب وظایف و مسوولیت‌های قانونی و شرعی، برخورد با چنین حواشی را در سریعترین زمان انجام خواهد داد و از ابتدای انتشار این ‌موضوع همراه با حراست اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام موضوع درحال پیگیری بود و ورزشکار مورد نظر به کمیته انضباطی احضار شد.

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: پیگیری و برخورد هیات بدنسازی و پرورش اندام در کنار پیگیری‌ها و جنبه عمومی این ماجرا خواهد بود که از سوی دستگاه قضایی در حال انجام است.

مجوز باشگاه باطل می‌شود

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: مجوز باشگاه فردی که در مشهد به ساحت ائمه اطهار (ع) توهین کرده باطل می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، فرزاد فتاحی افزود: از ابتدای امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا تمامی باشگاه داران با ما همکاری لازم را داشتند اما این بار یکی از باشگاه داران در مشهد با انتشار مطالبی توهین‌آمیز دل همه مسلمانان را سوزاند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی با اشاره به بازداشت این فرد اظهار کرد: شنبه هفته آتی مجوز باشگاه او لغو خواهد شد زیرا هیچگاه جامعه ورزشی چنین افرادی را تایید نمی‌کند و تمامی همکاران من و ورزشکاران از این رویداد ناراحت هستند.

فتاحی بر اولویت فرهنگ و ارزش‌های دینی تاکید کرد و افزود: به نمایندگی از جامعه ورزشی از تمام کسانی که از این بی ادبی اندوهگین شدند عذرخواهی می‌کنیم و از مردم میخواهیم که اجازه دهند مقام‌های قضایی این موضوع را پیگیری کنند.

شب گذشته یکی از باشگاه‌داران و مربیان رشته بدنسازی و پرورش اندام در مشهد در صفحه اینستاگرامی خود در واکنش به تعطیلی مجدد باشگاه‌های ورزشی در پی اوج گیری دوباره کرونا، مطلبی منتشر کرده بود.

شماری از مردم مومن مشهد نیز امروز مقابل باشگاه ورزشی این فرد در بلوار دستغیب این شهر تجمع کردند.

اطلاعیه دادگستری خراسان رضوی 

دادگستری خراسان رضوی نیز اعلام کرد: با دستور دادستان عمومی و انقلاب مشهد، فرد توهین کننده به ساحت مقدس خاندان عصمت و طهارت (ع) دستگیر شد.

روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی نوشته است: این فرد که در فضای مجازی اقدام به توهین به ساحت مقدس خاندان عصمت و طهارت و مقدسات دینی کرده بود توسط ضابطان دستگاه قضایی دستگیر شد. پرونده ویژه‌ای در این زمینه در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد تشکیل و تحقیقات از این فرد آغاز شده است.

هزار و ۴۰۰ باشگاه ورزشی بدنسازی با ۱۴ هزار ورزشکار سازمان دهی شده این رشته در خراسان رضوی فعالیت دارند.

براساس مصوبه ستاد استانی و شهرستانی مقابله با کرونا تمامی فعالیتهای ورزشی در مشهد به جز فعالیت‌های ورزشی در فضای باز از دیروز (چهارشنبه) به مدت یک هفته تعطیل شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۵
10
5
عجب اینم از ورزشکارامون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
5
16
عجب اوضاعیه هیچ کس نمی‌تواند بگوید یا بنویسید که این بدبخت چه گفته چون بلا فاصله او هم مشمول توهین به مقدسات می شود. و بالاخره یک نفر مجازات میشود بدون اینکه وکیل و مردم بفهمند که او چه گفته. نشر نوشته هایش هم مشمول توهین میشود و الی آخر.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۷
عجبا!!! انتظارداری توهین بیان بشه؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
2
چی گفته کی گفته در حضور چند نفر گفته زمانش و مکان کجا بوده چرا این جمله ها را برای ما می نویسید ولی توضیحی نمی دین اگر چرمش عمومیه خوب ما باید بدونیم لطفا نشانمان بدین و شفاف تر بیان کنید
محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
4
کاش اون کسایی رو هم که باعث این فلاکت و بدبختی مردم شدن رو هم زود دستگیر کنن.
مشهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
0
3
شخص مقدسی که دروغ سیاسی و اجتماعیو.... بگوید دیگر مقدس نیست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
مطمئنین همه کسانی که تجمع کردن مومن بودن؟ چرا فقط اینها مومن هستن؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین