کد خبر: ۶۷۹۲۲۹
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۲

بانک‌های یزد به مدت یک هفته تعطیل شدند

بر اساس آخرین اطلاعیه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا یزد، از فردا شنبه ۱۷ آبان ماه ساعت پایان کار همه ادارات و نهادهای استان به مدت دو هفته تا ساعت ١٢ ظهر تعیین و کلیه بانک‌های استان نیز به مدت یک هفته مشروط به تداوم خدمات بانکداری الکترونیک و چکاوک نیز تعطیل خواهند بود.
بانک‌های یزد به مدت یک هفته تعطیل شدند
آفتاب‌‌نیوز :

ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا در ۸۳ اطلاعیه خود اعلام کرد: حسب مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، اعمال محدودیت‌های جدید در استان یزد تمدید می‌شود.

در این اطلاعیه آمده، همه صنوف، مشاغل و رسته‌های شغلی، به جز صنف نانوایان و سوپرمارکت تا تاریخ ٢٣ آبان ماه سال جاری فقط مجاز به فعالیت تا ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه عصر بوده و اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی موظف به نظارت جدی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در طول روز و تعطیلی مطلق پس از این ساعت هستند.

‌جایگاه‌های سوخت، داروخانه‌ها و مراکز بهداشتی درمانی و داروخانه‌های دامپزشکی نیز طبق روال معمول فعالیت خواهند داشت.

بر اساس این اطلاعیه پاساژها و مجتمع‌های تجاری، فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای تا ساعت ۱۵ و ۳۰ ‌دقیقه عصر مجاز به فعالیت بوده و پس از آن کاملاً تعطیل خواهند شد.

همچنین همه رستوران‌ها، فست فودها، اغذیه فروشان و کافی شاپ‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیز می‌توانند تا ساعت ۱۵ و ۳۰ ‌دقیقه عصر، فقط بصورت بیرون‌بر فعالیت کنند و در شب به شرط بسته بودن درب و بدون مراجعه حضوری، صرفا امکان پذیرش سفارشات تلفنی و ارسال با پیک و تحویل درب منزل خواهند داشت.

صنف نانوایی و ‌سوپرمارکت هم می‌توانند تا ساعت ۲۲ شب فعالیت کنند و مسئولیت نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی به عهده اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی مربوطه خواهد بود.

اطلاعیه شماره ۸۴

بر اساس اطلاعیه شماره ۸۴ ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد هم آموزش حضوری کلیه مقاطع تحصیلی، کلاس‌های آموزشگاههای آزاد، دولتی و مهدکودک‌ها، سالن‌های سینما، تئاتر و کتابخانه‌های عمومی، نمازهای جمعه و جماعات در کلیه مساجد و اماکن، برگزاری مراسم ختم، عزا و روضه خوانی در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و اماکن خصوصی، اماکن گردشگری فضای بسته، سالن‌های ورزشی، باشگاه‌های بدن‌سازی و گیم نتها، تورهای گردشگری دسته جمعی، برگزاری مراسم عروسی و تجمع در سالن‌ها، تالارها و خانه‌ها، برگزاری مراسم و تجمع در آرامستان های و بقاع متبرکه، فعالیت همه آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، مراکز شماره گذاری اتومبیل، تمام دفاتر ارائه خدمات الکترونیک، دفاتر پیشخوان دولت، دفاتر ارائه خدمات قضایی و پلیس به اضافه ۱۰، به مدت یک هفته تا پایان ۲۳ آبان ماه به صورت کامل تعطیل می باشند.

همچنین بنا بر اعلام این اطلاعیه، به منظور کاهش ترددهای غیر ضروری در سطح شهرهای استان، اتوبوس های خط واحد و سیستم حمل و نقل عمومی نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهند بود.

اطلاعیه شماره ۸۵

بر اساس اطلاعیه شماره ۸۵ ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا یزد نیز از فردا شنبه ۱۷ آبان ماه ساعت پایان کار همه ادارات و نهادهای استان به مدت دو هفته تا ساعت ١٢ ظهر تعیین شده و کلیه بانک‌های استان به مدت یک هفته مشروط به تداوم خدمات بانکداری الکترونیک و چکاوک نیز تعطیل خواهند بود.

کلیه ادارات و نهادهای استان از پذیرش حضوری ارباب‌رجوع مطلقا خودداری نموده و امور ارباب رجوع به صورت غیرحضوری و تلفنی انجام شود.

همچنین برنامه ملاقات عمومی ادارات تا اطلاع ثانوی لغو و کلیه ادارات و دوایر دولتی و عمومی نیز موظفند به مدت دو هفته پرسنل خود را به نصف کاهش دهند.

ممنوعیت تردد خانوادگی و دسته جمعی در شب به مدت دو هفته تمدید و با توجه به حاد بودن شرایط استان کلیه بانک‌های استان به مدت یک هفته مشروط به تداوم خدمات بانکداری الکترونیک و چکاوک، تعطیل اعلام می‌گردد.

‌بر اساس اطلاعیه شماره ۸۵ ستاد استانی مقابله با کرونا، ساعت پایان کار کلیه ادارات، نهادها و دستگاه‌های استان به غیر از مراکز درمانی و مراکز بهداشتی ۱۶ ساعته، به مدت ‌دو هفته، ۱۲ ظهر تعیین شده است.

‌ ممنوعیت ورود خودروهای غیر بومی به مرکز استان، به مدت یک هفته دیگر تمدید و اجرای آن برای همه مردم لازم الاجراست.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین