کد خبر: ۶۷۹۳۴۲
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

چند توصیه ضدکرونایی رئیس بنیاد بیماری های خاص

رئیس بنیاد بیماری های خاص با اشاره به خطر کرونا، گفت: بیماران خاص با توجه به شرایطشان نیازمند آن هستند که مرتب به مراکز درمانی مراجعه کنند، بنابراین باید از بهداشتی بودن آن محیط اطمینان کامل داشته باشند و کمتر اجازه ملاقات و عیادت را به افراد دیگر دهند.
آفتاب‌‌نیوز :

فاطمه هاشمی درباره اهمیت توجه بیشتر به سلامتی بیماران خاص در روزهای کرونایی، گفت: بیماری های زمینه ای شرایط خاصی دارند و لازم است بیماران مبتلا به این بیماری ها با رعایت پروتکل های بهداشتی از خود در مقابل ویروس کرونا مراقبت کنند.

رئیس بنیاد بیماری های خاص افزود: به دلیل این که بیماران خاص نیاز به مراقبت های ویژه دارند و مرتب به مراکز درمانی مراجعه می کنند، باید از بهداشتی بودن آن محیط اطمینان کامل داشته باشند و کمتر اجازه ملاقات و عیادت را به افراد دیگر دهند.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا می تواند هر فرد سالمی را هم تهدید کند، گفت: هیچ کس نمی تواند ۱۰۰ در صد در مقابل این ویروس در امان باشد، مگر افرادی که با جدیت تمام همه پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی بنیاد بیماری های خاص، هاشمی تاکید کرد: ماسک زدن، شستن مرتب دست ها، حفظ فاصله اجتماعی و تنها در صورت نیاز از منزل خارج شدن باعث حفظ سلامت کل جامعه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین