کد خبر: ۶۷۹۳۹۸
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
فاطمه هاشمی ریئس بنیاد امور بیماری‌های خاص:

بیماران خاص مواظب باشند، کرونا در کمین همه است

به دلیل این که بیماران خاص نیاز به مراقبت‌های ویژه دارند و مرتب به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند باید از بهداشتی بودن آن محیط اطمینان کامل داشته باشند و کمتر اجازه ملاقات و عیادت را به افراد دیگر بدهند.
بیماران خاص مواظب باشند، کرونا در کمین همه است
آفتاب‌‌نیوز :

فاطمه هاشمی در مورد اهمیت توجه بیشتر به سلامتی بیماران خاص در روز‌های کرونا گفت: بیماری‌های زمینه‌ای شرایط خاصی دارد و لازم است بیماران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از خود در مقابل ویروس کرونا مراقبت کنند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ رئیس بنیاد بیماری‌های خاص که نزدیک به سه دهه بیماری‌هایی چون تالاسمی، هموفیلی، دیالیز و سرطان را پس از تاسیس این بنیاد تحت حمایت قرار داد در ادامه گفت: به دلیل این که بیماران خاص نیاز به مراقبت‌های ویژه دارند و مرتب به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند باید از بهداشتی بودن آن محیط اطمینان کامل داشته باشند و کمتر اجازه ملاقات و عیادت را به افراد دیگر بدهند.

به گزارش روابط عموی بنیاد بیماری‌های خاص، فاطمه هاشمی در مورد این که این ویروس هر فرد سالمی را هم می‌تواند تهدید کند، توضیح داد: هیچکس نمی‌تواند صد در صد در مقابل این ویروس در امان باشد مگر افرادی که با جدیت تمام همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند. ماسک زدن، شستن مرتب دست‌ها، حفظ فاصله اجتماعی و تنها در صورت نیاز از منزل خارج شدن باعث حفظ سلامت کل جامعه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین