کد خبر: ۶۷۹۴۱۹
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۶

ادامه ادعاهای توئیتری ترامپ؛ در شمارش آرا تغییر ایجاد شده ‌است

نامزد جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بار دیگر با اشاره به برخی اتفاقات «بد» در مراکز شمارش آرا مدعی تغییر در میزان آرا به زیان خود شد.
ادامه ادعاهای توئیتری ترامپ؛ در شمارش آرا تغییر ایجاد شده ‌است
آفتاب‌‌نیوز :

«دونالد ترامپ» که در شمارش آرا چند ایالت کلیدی از رقیبش «جو بایدن» عقب افتاده است، در چند توییت از این روند ابراز ناخرسندی و مراکز شمارش آراء انتخاباتی را به تخلفات قانونی متهم کرد.

وی نوشت: «در ساعاتی که اجازه شفافیت قانونی داده نشد، اتفاقات بدی رخ داد. تراکتورها درها و پنجره ها را مسدود کرده بودند و شیشه ها با مقوای ضخیم پوشانده شده بودند به طوری که ناظران قادر به دیدن اتاق های شمارش نبودند. چیزهای بدی در داخل اتفاق افتاده است. تغییرات بزرگ روی داده است.»

ترامپ در توییت دیگری افزود: «این امر همچنین می تواند نتیجه انتخابات را در ایالت های مختلف از جمله پنسیلوانیا که همه فکر می کردند در شب انتخابات پیروزی در آن به راحتی کسب شده است، تغییر دهد به طوری که یک پیشتازی بزرگ از دست برود، بدون اینکه کسی اجازه داشته باشد برای فواصل زمانی طولانی نظارت کند که چه اتفاقی افتاده است.»

به نوشته نامزد جمهوری خواهان در این ایالت ده ها هزار برگه رای پس از 8 صبح سه شنبه روز انتخابات به طور غیرقانونی دریافت شده است و در نتیجه برد کاملا آسان وی در پنسیلوانیا و سایر ایالت هایی که رقابت در آنها شانه به شانه است، تغییر کرده است. وی همچنین از این که ناظران تیم وی به شکلی غیرقانونی مجاز به نظارت بر صدها هزار رأی نبوده اند، ابراز ناخرسندی کرد.

همچنین ترامپ نوشت: مردم فریاد می زنند شمارش آرا را متوقف کنید و ما خواستار شفافیت هستیم.(اما) ناظران قانونی پذیرش این امر را در اتاق های شمارش رد می کنند.

تازه ترین اخبار نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا همچنان حاکی هستند که جو بایدن با ۲۶۴ رای الکترال در برابر ۲۱۴ رای الکترال دونالد ترامپ پیشتاز است. در حالی که ترامپ همچنان حاضر به پذیرش شکست خود نیست، بایدن هر لحظه با شمارش آرای پستی موقعیتش بهتر می شود و همه آمریکایی ها در انتظار اعلام نتایج نهایی بسر می برند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین