کد خبر: ۶۷۹۴۲۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۳

اردوغان: علی‌اف اخبار مسرت‌بخشی داد

رئیس‌جمهوری ترکیه با اشاره به ادامه مبارزه قاطعانه کشورش با تروریسم تاکید کرد که هرگز از انجام اهداف خود منصرف نخواهیم شد.
اردوغان: علی‌اف اخبار مسرت‌بخشی داد
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از خبرگزاری آناتولی، رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه امروز شنبه در هفتمین کنگره استانی حزب عدالت و توسعه در ورزشگاه 12 شوبات در قهرمان‌ماراش با اشاره به ادامه مبارزه قاطعانه ترکیه با تروریسم تاکید کرد: "با تروریسم و ​​تروریست‌ها مقابله‌ای کاملا متفاوت انجام دادیم. با عزم راسخ و خستگی‌ناپذیر سربازان مسلح و ماموران پلیس٬ مبارزه خود را جلو برده و موفق شدیم".

وی در ادامه افزود: "به مبارزه خود در این راستا ادامه داده، تاوان آن را نیز خواهیم پرداخت. هرگز از انجام اهداف خود منصرف نخواهیم شد".

اردوغان با بیان اینکه در دوران دولت حزب عدالت و توسعه وضعیت اقتصادی ترکیه رشد چشمگیری داشته، گفت: "اگر در مقابل کودتاگران سر خم می‌کردیم علیه ما اقدامی انجام نمی‌دادند. اگر از صندوق بین‌المللی پول وام می‌گرفتیم نیز کسی با ما کاری نداشت".

وی تاکید کرد: "با حذف موانع، با قدرت بیشتری به سمت اهداف‌مان گام برمی‌داریم. ظالمان و خائنان به دلیل اینکه نظم ناعادلانه یک قرن اخیرشان را نابود کرده‌ایم از ما نفرت دارند".

رئیس‌جمهوری ترکیه افزود: "از سرزمین آناتولی(ترکیه) درحال مبارزه‌ جهت تامین صلح و آرامش برای منطقه و جهان (علیه دشمانی) هستیم که از قرن پیش تاکنون قصد نابودی ما را داشته‌اند".

اردوغان با بیان اینکه صبح امروز با الهام علی‌اف، همتای آذربایجانی خود گفت‌وگو کرده‌است، اظهار کرد: "از شنیدن تحولات مثبت خرسند شدم. به پیروزی نزدیک شده‌ایم. آذربایجان 30 سال است که از سرزمین‌های خود جدا شده است. اکنون امیدوارم که آن‌ها سرزمین‌های اشغالی خود را آزاد کنند".

وی در ادامه تصریح کرد: "در روز 15 این ماه به همراه آقای باغچه‌لی در قبرس خواهیم بود. پس از مراسم رسمی در منطقه توریستی ماراش پیک نیک دسته‌جمعی برگزار خواهیم کرد".

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین