کد خبر: ۶۷۹۴۴۱
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
تبلیغات

انواع مداد آرایشی چیست و چه کاربرد‌هایی دارد؟

برای آرایش چشم، ابرو و لب با مداد روش‌های جذاب و سبکی وجود دارد که از دیرباز تا به حال از آن استفاده می‌شده است، در ادامه می‌خواهیم شما را با انواع مداد‌های آرایشی که باید همیشه داخل کیف تان باشد آشنا کنیم.
آفتاب‌‌نیوز :

همانطور که می‌دانید برای داشتن آرایش صورت زیبا و حرفه‌ای نیاز به مواد و محصولات آرایشی بسیاری است که در کنار آن انواع مداد آرایشی مختلفی را باید به کار ببرید تا آرایش را برای شما جذاب و آسان کند. علاوه بر این، استفاده از مداد آرایشی کار را برای شما آسان‌تر کرده و قابلیت حمل آن نیز مناسب برای تمامی شرایط خواهد بود. به همین دلیل، این محصول آرایشی یکی از مهمترین و پرکاربردترین لوازم آرایشی در دنیا است که به شما برای داشتن چهره‌ای زیبا و جذاب کمک خواهد کرد.

در ادامه برای آشنایی با بهترین مداد آرایشی که یک خانم باید در کیف آرایش خود داشته باشد با الانزا همراه باشید.

انواع مداد آرایشی چیست و چه کاربرد‌هایی دارد؟

انواع مداد آرایشی

برای آرایش چشم، ابرو و لب با مداد روش‌های جذاب و سبکی وجود دارد که از دیرباز تا به حال از آن استفاده می‌شده است، در ادامه می‌خواهیم شما را با انواع مداد‌های آرایشی که باید همیشه داخل کیف تان باشد آشنا کنیم.

مداد چشم مشکی: استفاده از مداد چشم مشکی سال‌های سال است که در میان خانم‌ها رواج پیدا کرده است، اگر بخواهیم راز محبوبیت این محصول را فاش کنیم باید به سهولت در پاک شدن و استفاده آسان آن اشاره کنیم. این محصول آرایشی برای افرادی که مبتدی هستند و نمی‌توانند خط چشم حرفه‌ای بکشند انتخاب بسیار مناسبی است، اگر شما می‌خواهید سایه چشم خود را دودی و تیره کنید نیز می‌توانید از مداد چشم مشکی استفاده کنید و در کنار آن برای کشیدن داخل چشم هایتان نیز بسیار مفید خواهد بود. شما می‌توانید برای خرید و آگاهی از قیمت مداد چشم مناسب با بودجه و رنگ دلخواه خود به فروشگاه الانزا بروید و به صورت غیر حضوری مدل و برند‌های مختلف این لوازم آرایشی را ببینید و در صورت تمایل خرید خود را انجام بدهید.

مداد چشم سفید: استفاده از مداد چشم سفید یکی از راه‌های حرفه‌ای برای درشت‌تر نشان دادن چشم است که به شما این امکان را می‌دهد تا چشم‌های ریز خود را درشت‌تر نشان بدهید. برای این کار می‌توانید مداد چشم را داخل پلک پایینی و گوشه درونی جشم هایتان بکشید، این مداد می‌تواند نشانه‌های خستگی را از روی چهره شما از بین ببرد و در روشن کردن طبیعی چشم‌ها تاثیر بسیاری خواهد داشت. لازم است بدانید که با استفاده از این مداد می‌توانید ابرو‌های خود را به سمت بالا حالتی از لیف کردن بدهید، بدین صورت که زیر خط ابرو‌های خود یک خط سفید بکشید و آن را به وسیله انگشت خود محو کنید تا زیبا به نظر برسد.

مداد لب: مداد لب نوعی دیگر از مداد‌های ضروری در کیف آرایش است که به آرایش لب‌های شما کمک بسیاری خواهد کرد، رنگ مداد لب‌های شما باید با رژلب تان تقریبا یکسان باشد و خیلی تفاوت نداشته باشد. استفاده از مداد لب در آرایش باعث می‌شود محوطه کشیدن رژ مشخص شود و در صورت مایع بودن رژلب در اطراف لب هایتان پخش نشود. بطور معمول مداد لب دوام رژ را روی لب هایتان بیشتر خواهد کرد و به شما این فرصت را می‌دهد تا در قسمت‌هایی از لب خود سایه و روشن ایجاد کنید و به زیبایی لب‌های خود بیافزایید. شما می‌توانید برای خرید و آگاهی از قیمت و خرید مداد لب به فروشگاه معتبر اینترنتی الانزا مراجعه کنید و بسته به سلیقه خود در انتخاب رنگ دلخواه و به نسبت بودجه در نظر گرفته تان خرید خود را انجام بدهید.

مداد کانتورینگ صورت: زمانی که صحبت از کانتور صورت به میان می‌آید باید بدانید که نیاز به دو نوع مداد با رنگ تیره و روشن دارید، این روش برای ایجاد سایه روشن و تیره در پوست صورت، زیرگونه، کنار بینی و پیشانی کاربرد داشته است و به شما این امکان را می‌دهد تا صورت خود را زاویه دار و زیبا کنید. استفاده از مداد کانتور به دلیل کوچک و قابل حمل بودن خود طرفداران خاص بسیاری داشته و بودن آن در کیف آرایش شما مثل یک معجزه برای آرایش به حساب می‌آید.

مداد ابرو: داشتن ابرو‌های خالی و کم حجم می‌تواند شما را به این فکر وا دارد تا برای پرپشت نشان دادن آن به سوی کشیدن ابروهایتان روی آورید، کشیدن ابرو‌ها با مداد ابرو می‌تواند به شما این احساس را بدهد که می‌توانید مناسب با رنگ ابرو و موهایتان رنگ مداد خود را انتخاب کنید و از داشتن ابرو‌هایی پرپشت و حجیم لذت ببرید.

بهترین مداد چشم

انواع مداد آرایشی چیست و چه کاربرد‌هایی دارد؟

مداد چشم ایزادورا: اگر به دنبال مداد چشم مقاوم و ضد آب هستید به شما استفاده از مداد چشم ایزادورا را پیشنهاد می‌کنیم، این مداد چشم از بهترین مداد‌های موجود در بازار است که دارای مقاومت بالا در برابر رطوبت و حرارت نیز می‌باشد. مداد چشم ایزادورا به دلیل نرمی و لطافت بیش از حدی که دارد به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی از آن برای داخل چشم‌های خود نیز استفاده کنید.

مداد چشم برژوآ: شعار مداد چشم‌های برژوآ این است که سازنده نرم‌ترین مداد چشم در دنیا هستند، این برند فرانسوی از دهه هشتاد میلادی تاکنون مشغول به تولید محصولات آرایشی بخصوص مداد‌های آرایشی است. مداد چشم‌های برژوآ کاملا ضد آب بوده و ماندگاری آن بسیار طولانی است، ساختار اصلی این محصول از روغن جوجوبا بوده است که میزان نرمی و لطافت مداد چشم شما را بالا برده و خواص بسیاری برای پوست و موی شما خواهد داشت. شما می‌توانید نرم‌ترین بافت مداد چشم را با این برند مشاهده کنید و از استفاده آن کاملا خرسند باشید.

مداد چشم نوت: اگر به دنبال مداد چشم بادوام هستید به شما استفاده از محصولات نوت را پیشنهاد خواهیم کرد، برند ترکیه‌ای نوت یکی از بهترین و ماندگاری‌ترین محصولات آرایشی را در دنیا تولید می‌کند و مداد چشم‌های آن نیز به دوام و ماندگاری بالا شهرت خواهند داشت. مداد چشم نوت با رنگ سیاه و زیبای خود جلوه چشم‌های شما را بیشتر کرده و حساسیت‌های چشمی را در شما کاهش خواهد داد.

مزایای استفاده از مداد چشم

انواع مداد آرایشی چیست و چه کاربرد‌هایی دارد؟

تنوع رنگی بالا
امکان استفاده داخل چشم
نرم و روان کشیده می‌شود.
ضد آب
حالت اسموکی و تیره به خط چشم و سایه می‌دهد.
مناسب برای خط چشم‌های نازک.
مات و غیر براق
به راحتی پاک می‌شوند.
ماندگاری بالا

نتیجه گیری

از آنجایی که برای داشتن یک کیف لوازم آرایشی کامل شما نیاز به انواع و اقسام مداد‌های خواهید داشت بهتر است در ابتدا با انواع مداد آرایشی آشنا شوید و پس از آن برای خرید این محصولات آرایشی یک سری اطلاعات کسب نمائید تا در صورت خرید با مشکل روبرو نشوید. فراموش نکنید که دلیل اصلی ماندگاری بالای محصولات آرایشی یک زیرساز قوی است که به شما کمک می‌کند تا برای مدت بیشتری کیفیت آرایش خود را حفظ نمائید، برای داشتن زیرسازی قوی آرایش شما نیاز به یک پرایمر مناسب با نوع پوست خود از بهترین برند موجود در بازار دارید تا علاوه بر دوام آرایش سلامت پوست خود را نیز بالا ببرید. شما می‌توانید برای خرید و آگاهی از قیمت پرایمر به مجموعه فروشگاهی الانزا (https://elanza.com/) رفته و به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام بدهید و به هیچ وجه نگران کیفیت محصولات خریداری شده خود نباشید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین