کد خبر: ۶۷۹۴۴۲
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۹

دفاع آنری از مسی: من هم راه می‌رفتم

ستاره سابق آرسنال از کاپیتان بارسلونا در رابطه با انتقادهای اخیر دفاع و اعلام کرد او هم در زمین راه می رفته است.
دفاع آنری از مسی: من هم راه می‌رفتم
آفتاب‌‌نیوز :

رونالد کومان در آخرین نشست خبری اش از لیونل مسی دفاع کرد و اخیرا ستاره آرژانتینی مدافعان بیشتری پیدا کرده است. کاپیتان بارسلونا به خاطر تصاویری که از او در دیدار برابر دیناموکیف منتشر شد به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. مسی در لحظات پایانی بازی در حال راه رفتن بود.‌ سرمربی بارسا معتقد بود که می‌خواهند در رابطه با مهاجم آبی اناری‌ها جنجال راه بیندازند و دیروز از کاپیتان تیمش دفاع کرد. تیری آنری، هم تیمی سابقش هم این کار را کرد.

مهاجم بازنشسته فرانسوی گفت: زمانی که می‌بینم مردم همچنان تلاش می‌کنند به هر دلیلی از مسی انتقاد کنند، خنده‌ام می‌گیرد. خنده‌ام می‌گیرد چون مردم فراموش کرده‌اند او یک ماه پیش برابر اکوادور بازی کرد و سپس مقابل بولیوی به میدان رفت. هیچکس به یاد ندارد او ۱۲ ساعت در هواپیما بوده است و توانست به خوبی در بولیوی راه برود! زمانی که بازیکنان اروپایی در آنجا بازی می‌کنند، غش می‌کنند. لئو پس از این بازی سفر کرد و دوباره بازی کرد.

ستاره پیشین آرسنال در ادامه اظهار کرد: شاید در این بازی خسته بود، خب که چه؟ ما در مورد کسی صحبت می‌کنیم که بیشتر از تعداد بازی‌هایش گلزنی کرده است.‌ مردم فراموش می‌کنند که ما ماشین نیستیم. تلاش‌هایش در ال کلاسیکو خبر ساز نشد. همین جا است که موضوع را درک نمی‌کنم. مردم درباره خوبی‌هایش صحبت نمی‌کنند. راحتش بگذارید. زمانی که در زمین نباشد گریه می‌کنیم.

بازیکن سابق بارسلونا در پایان گفت: درک می‌کنم که نیاز به فروش دارید و به داستان سرایی احتیاج دارید اما نه به این شکل. من با لئو بازی کرده‌ام. مسی جزو بازیکنانی نیست که نیاز داشته باشید تا به او حمله کنید. کاری که در بارسلونا انجام داده دست نیافتنی است. به همین خاطر زمانی که مردم از بی اشتیاقی صحبت نمی‌کنند، آن را درک نمی‌کنم. این موضوع من را اذیت می‌کند. گاهی اوقات هم تیمی‌هایم به توپ ضربه می‌زدند و من راه می‌رفتم! این کارم از روی میل نبود. گاهی اوقات خسته می‌شدم. مغزم یاری نمی‌کرد. این اتفاق ممکن است بیفتد یا رخ ندهد اما آیا می‌توانید اشتیاق مسی را زیر سوال ببرید؟ واقعا؟ کاملا مضحک است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین