کد خبر: ۶۷۹۵۶۳
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷
جو بایدن برخی از اقدامات دونالد ترامپ را لغو می کند

۴ فرمان اجرایی "جو بایدن" پس از ورود به کاخ سفید

روزنامه آمریکایی واشنگتن پست گزارش داد جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا قصد دارد به محض ورود به کاخ سفید برخی از اقدامات دونالد ترامپ چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا از جمله ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا، خروج از توافق آب و هوایی پاریس و نیز خروج از سازمان جهانی بهداشت را لغو کند.
۴ فرمان اجرایی
آفتاب‌‌نیوز :

رسانه آمریکایی واشنگتن پست با انتشار این مطلب نوشت: جو بایدن رئیس جمهوری منتخب آمریکا خود را آماده می کند با امضای یک سری احکام اجرایی پس از ورود به کاخ سفید، تصمیمات قبلی اتخاذ شده از سوی ترامپ را لغو کند از جمله موضوع جنجالی «ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا، خروج از توافق آب و هوایی پاریس و خروج از سازمان جهانی بهداشت .

به نوشته واشنگتن پست، بایدن همچنین قصد دارد قانون موسوم به «درمیر اکت» (DREAM Act) را که ترامپ لغو کرده بود، بازگرداند؛‌ قانون موسوم به توسعه، کمک و آموزش به خارجی ها (مهاجران) در آمریکا.

بر اساس این گزارش، مشاوران بایدن ماه ها است که بطور خاموش بر روی مهم ترین دستور کارهایی که پس از انتقال قدرت و ورود به کاخ سفید باید انجام دهند، کار کرده اند.

اعلام کارگروه مقابله با کرونا تا روز دوشنبه

به نوشته واشنگتن پست، بایدن همچنین قصد دارد روز دوشنبه اعضای ۱۲ نفره کارگروه مقابله با همه گیری ویروس کرونا را اعلام کند.

مشکل آتی بایدن با سنا

این رسانه آمریکایی افزود: درحالی که زدودن اقدامات قبلی ترامپ از اولویت های کاری بایدن خواهد بود، اما دولت آتی وی برای پیشبرد برخی از سیاست ها و مقاصد خود با سنا که به احتمال زیاد بار دیگر در اکثریت جمهوریخواهان قرار خواهد گرفت، با مشکل مواجه خواهد شد.

جو بایدن با کسب ۲۹۰ رای الکترال در برابر تنها ۲۱۴ رای دونالد ترامپ، به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهوری آمریکا انتخاب شد و خانم کامالا هریس نیز به عنوان اولین زن، به مقام معاونت ریاست جمهوری این کشور برگزیده شد.

این نامزد حزب دموکرات، در انتخاباتی نفس‌گیر ابتدا با هم‌حزبی‌های خود به رقابت برخاست و سرانجام در ماه اوت به عنوان نامزد رسمی این حزب برای رقابت با دونالد ترامپ چهل و پنجمین رئیس جمهوری آمریکا و نامزد حزب جمهوریخواه برگزیده شد.

بایدن شنبه شب پس از اعلام پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا گفتت: رئیس جمهوری تمام مردم آمریکا خواهم بود، چه آنهایی که به من رای دادند و چه آنهایی که به من رای ندادند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۵
تبریزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
3
16
فرمان یک پایان نفرین. مرگ بر
فرمان دوم پایان نفرین ....
فرمان سوم پایان نفرین .....
فرمان چهارن پایان نفرین .....

درفرهنگ شرق نفرین, دفاع پیر زن ناتوان .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
قشنگ نوشتي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
لایک داری: کاش عقل بر احساس حاکم شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
18
8
جو بایدن گرگ بی رمق برادر سگ زرد ترامپ.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
اشتباه گرفتی : اونجا ایران نیست. نمونه اش هم شکست برگزارکننده انتخابات.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین