کد خبر: ۶۷۹۶۱۶
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳

شلاق 2 نفر در ملاء عام در خراسان رضوی

حکم شلاق دو محکوم به صورت علنی در شهر گلبهار (خراسان رضوی) اجرا شد.
آفتاب‌‌نیوز :

دادستان عمومی و انقلاب گلبهار گفت: حکم شلاق دو سارق خشن با هدف پیشگیری از وقوع جرم، به صورت علنی در گلبهار به اجرا درآمد.

خلیل‌الله برزنونی افزود: صبح امروز حکم شلاق دو موتور سوار که متهم به سرقت مقرون به آزار هستند پس از طی تشریفات کامل قانونی و با هدف پیشگیری از وقوع جرایم خاص و در پاسخ به مطالبات عمومی مبنی بر مقابله قاطعانه دستگاه قضایی با جرایم خشن به صورت علنی در گلبهار به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: این دو سارق با پوشاندن چهره های خود و با استفاده از تاریکی شب به دو زن که در حال عبور از یک خیابان خلوت بودند نزدیک شده و اقدام به سرقت کیف یکی از آنها کرده و پس از مواجهه با مقاومت آنها با اعمال خشونت و با عبور موتور سیکلت از روی پای یکی از آنها و بدون توجه به فریادهای این دو زن مبادرت به سرقت یک کیف دستی کرده و متواری شده ‌بودند.

دادستان عمومی و انقلاب گلبهار گفت: اجرای این گونه احکام در ملاء عام با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و با هدف پیشگیری از وقوع جرایم مجدد مشابه صورت می‌گیرد و بر این اساس به هیچ فرد و گروهی اجازه نخواهیم داد با اقدامات قانون شکنانه نظم شهر و امنیت جانی و روانی شهروندان را به مخاطره بیندازند.

شهر جدید گلبهار که برای جمعیت ۲۰۰ هزار نفر و قابل توسعه تا ۴۰۰ هزار نفر ساخته شده با وسعت چهار هزار هکتار در ۳۵ کیلومتری شمال غربی مشهد در امتداد جاده مشهد - چناران واقع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین