کد خبر: ۶۸۰۰۰۳
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۹

ناپولی به درد سپاهان دچار شد

درخواست فرجام‌خواهی باشگاه ناپولی در مورد دیدار برابر یوونتوس رد شد.
ناپولی به درد سپاهان دچار شد
آفتاب‌‌نیوز :

چندی پیش باید دو تیم یوونتوس و ناپولی در شهر تورین از سری مسابقات سری آ به مصاف یکدیگر می رفتند اما عدم صدور مجوز توسط سران شهر ناپل باعث شد که شاگردان جنارو گتوزو نتوانند در این مسابقه حاضر شوند و به همین خاطر پس از آن سازمان لیگ ایتالیا نتیجه را 3-0 به سود یووه اعلام کرد. همچنین به جز این یک امتیاز نیز از ناپولی کسر شد.

باشگاه ناپولی اما هرگز رای صادر شده مبنی بر شکست برابر یوونتوس را نپذیرفت و بلافاصله پس از آن درخواست فرجام خواهی خود را ارائه داد. در واقع این باشگاه معتقد بود که آنها هیچ گونه تقصیری در این قضیه نداشته اند و بازی با یوونتوس باید تکرار می شد.

در همین رابطه لحظاتی پیش باشگاه ناپولی پاسخ درخواست فرجام خواهی خود را دریافت کرد؛ بر این اساس درخواست ناپلی‌ها پذیرفته نشده و همان رای قبلی پابرجا خواهد بود. در بیانیه منتشر شده پیرامون این موضوع آمده است که توجیه ناپولی برای به میدان نرفتن غیر منطقی بوده و حضور در برابر یوونتوس هرگز برای آنها امری غیر ممکن نبوده است."

در لیگ نوزدهم و در جریان بازی سپاهان و پرسپولیس زردپوشان اصفهانی به دلایلی دیر به استادیوم بازی رسیدند و داور با حضور پرسپولیس سوت بازی را به صدا در آورد و نتیجه 3-0 به سود سرخپوشان تهرانی اعلام شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین