کد خبر: ۶۸۰۰۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳

داعش سر ۵۰ مرد را در زمین فوتبال برید!

شبکه خبری "بی بی سی" گزارش داده هنگام حمله و پیش از قتل‌عام شبه‌نظامیان فریاد "الله اکبر" سر داده بودند.
داعش سر ۵۰ مرد را در زمین فوتبال برید!
آفتاب‌‌نیوز :

تروریست‌های وابسته به داعش در موزامبیک به تازگی سر ۵۰ مرد را در یک زمین فوتبال بریده و اعضای بدن آنان را قطعه قطعه کرده‌اند.

به گزارش آفتاب‌نیوز؛ آنان زنان روستایی که در آن مردان قتل‌عام شده‌اند را ربودند. گفته شده روستائیانی که قصد فرار داشتند نیز کشته شده‌اند. این آخرین نمونه از جنایات شبه نظامیان وابسته به داعش در موزامبیک بوده است.

شبکه خبری "بی بی سی" گزارش داده هنگام حمله و پیش از قتل‌عام شبه‌نظامیان فریاد "الله اکبر" سر داده بودند.

تخمین زده شده که بیش از چهار هزار فرد مسلح وابسته به داعش در موزامبیک در حال جنگ علیه دولت آن کشور برای تاسیس خلافت هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
5
7
بشر از اول هم میدانست که شیطان رجیم لعین ذلیل برای گول زدن بندگان خدا، هرگز علنا نمیگوید من شیطان هستم و مرا قبول داشته باشید و پیرو من شوید!!!!! بلکه خود را به شکل آدمی موجه درآورده و جلوه میدهد تا بتواند بندگان خدا را را گمراه کند.

بنابراین بطور حتم و یقین داعشی های شیطان زاده و حرام و زاییده شده!! برای گمراه کردن مردم از راه روشن و هدایت دین مبین اسلام و کشاندن آنان به ورطه تباهی و شیطانی!! در اول هر عمل خبیث و زشت و منکر و حرام شان، فریاد الله اکبر سر میدهند که یعنی ..................

و چه بدبختند آنهایی که نتوانند حقیقت دین را که همه اش نور و روشنی و خوشبختی و سعادت و سربلندی و افتخار است، دریابند!! و داعشی های لعین را که همه تباهی و گمراهی و راه ضلالت شیطان است را اهل دین بدانند (استغفرالله استغفرالله) و آنوقت از صراط مستقیم الهی دور شوند.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین