کد خبر: ۶۸۰۲۰۵
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۲

بارندگی در جاده‌های ۱۸ استان کشور

در حال حاضر جاده‌های ۱۸ استان کشور با بارندگی برف و باران همراه است، ‌با این حال به جز محورهای از پیش اعلام شده،‌ تردد در محورهای برون شهری به صورت عادی ادامه دارد.
بارندگی در جاده‌های ۱۸ استان کشور
آفتاب‌‌نیوز :

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در شبانه روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲۲۹۸ ترددشمار فعال در محور‌های برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۰.۷ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۶.۲ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ الی ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ الی ۴ صورت پذیرفته که هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

آخرین وضعیت محور‌های شمالی نیز از تردد روان در این محور‌ها حکایت دارد. در حال حاضر تردد روان در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) در جریان است.

همچنین محور‌های چالوس و هراز دارای بارش برف و باران و محور فیروزکوه و آزادراه‌های تهران - شمال و قزوین - رشت دارای بارش باران است.

علاوه بر آن، آخرین وضعیت جوی نشان‌دهنده بارش برف و باران در برخی از محور‌های استان‌های اردبیل، زنجان، البرز، تهران، مازندران، خراسان شمالی و خراسان رضوی و بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان شرقی، گیلان، قزوین، همدان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان، سمنان و گلستان است.

بررسی‌ها ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس، ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران محدوده گرمدره و ترافیک سنگین در محور شهریار - تهران محدوده شهرقدس را نشان می‌دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین