کد خبر: ۶۸۰۲۴۴
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
تبلیغات

آنچه که باید از بازار فروش ویلا ساحلی در محمودآباد بدانید!

محمود آباد به سبب موقعیت جغرافیایی‌اش هم از ویلا‌های ساحلی برخوردار است و هم ویلا‌های جنگلی و شهرکی.
آنچه که باید از بازار فروش ویلا ساحلی در محمودآباد بدانید!
آفتاب‌‌نیوز :

محمودآباد شهری ساحلی در استان مازندران، از زیباترین مقصد‌های مسافرین شمال کشور. قرار گرفتن محمودآباد در خط ساحلی دریاچۀ خزر، توجه «خریداران ویلا در شمال» را به خود جلب می‌کند. علاوه بر آن، این روز‌ها بازار خرید و فروش ویلا در محمودآباد رونق زیادی پیدا کرده است که در ادامه به برخی از دلایل آن خواهیم پرداخت.

محمودآباد کجاست؟

محمودآباد با جمعیت ۳۷ هزار نفری، به عنوان مرکز این شهرستان انتخاب شده است و در همسایگی شهر‌های مهمی مثل نور است.

محمودآباد از جنوب با آمل و از شرق با بابلسر و فریدون‌کنار همسایه است. از امتیازات مهم داشتن ویلا در محمودآباد فاصلۀ کم آن با تهران است.

فاصلۀ محمودآباد مازندران از تهران، در حدود ۲۰۰ کیلومتر است که با استفاده از وسیلۀ نقلیۀ شخصی در حدود سه ساعت و نیم، مسافرت شما طول خواهد کشید. برای همین منظور، در ابتدا وارد شهرستان آمل بشید و سپس به سمت جادۀ محمودآباد مسیرتان رو تغییر بدید.

مسیر حرکت از پایتخت به طرف رودهن و آبعلی و پس از آن از هراز به سمت آمل می‌باشد که در طول مسیر این سفر کوتاه به محمودآباد می‌توانید از جاذبه‌های زیبای گردشگری لذت ببرید.

تنوع بازار ویلا در محمودآباد

محمودآباد یکی از شهر‌های ساحلی زیبا و دنج شمال کشور است که طرفداران زیادی هم دارد. این شهر به سبب قرارگیری در موقعیت جغرافیایی مناسب، نه تنها از آب و هوای خوبی برخورداره که ویلا‌های مختلفی هم دارد.

به عنوان مثال «ویلا‌های ساحلی در محمودآباد» از محبوبیت زیادی برخوردارند. در ساحل محمودآباد، دریا به باریک‌ترین وسعت خودش میرسد که از لحاظ صنعت توریسم، ارزش بسیاری زیادی دارد.

ساحل محمودآباد، از لحاظ تمیز بودن هم در شرایط ایده‌آلی قرار دارد و همچنین از امکانات رفاهی و تفریحی زیادی هم برخوردار شده است.

ویلا‌های شهرکی در محمودآباد هم از جمله مواردی است که سهم زیادی در معاملات ویلا‌های شمال دارد.

همچنین در ساخت این ویلا‌ها از سازه‌های بسیار شیک، عالی و مستحکم استفاده شده که آرامش و امنیت را برای ساکنان به ارمغان آورده. ویلا‌های متعددی در شهر محمودآباد وجود دارد که شما با توجه به علاقه و نیازتان می‌توانید برای خرید این ویلا‌های لوکس اقدام کنید.

خرید ویلای ارزان در محمودآباد، با توجه به تنوع ویلا‌ها و طیف قیمتی در این شهر قابل دست‌یابی است. به طور کلی خرید ویلا در محمودآباد شمال با هر قیمتی امکانپذیره!

آنچه که باید از بازار فروش ویلا ساحلی در محمودآباد بدانید!

میانگین قیمت خرید و فروش ویلا در محمود آباد

اگر انتخاب شما برای داشتن ویلا در شمال، شهر محمود آباد است از بابت طبیعت زیبا و همچنین امکانات کافی این شهر آسوده خاطر هستید.

اما محدودیت مهم دیگر خرید ویلا در شمال، میزان بودجۀ شما برای خرید است. به خاطر شرایط حال حاضر بازار مسکن، قیمت‌های خرید و فروش ویلا، زمین یا هر ملکی با رشد زیادی همراه بود.

در نتیجه پیدا کردن یک ویلای خوب که متناسب با بودجۀ شما باشد، کار خیلی آسانی هم نیست. هر چند که محمودآباد با وجود تمام امتیازاتش از گزینه‌هایی است که می‌توانید انواع ویلا با میانگین قیمتی متفاوت را در آن پیدا کنید.

بهترین پیشنهاد ما به شما برای پیدا کردن ویلایی مناسب در شمال، جست‌وجو در سایت ۲ نبش است که با فعالیت در حوزۀ املاک و مستغلات کار شما را آسان می‌کند.

به صفحۀ املاک شمال در ۲ نبش سر بزنید و آگهی ویلا‌های آمادۀ فروش را بررسی کنید. به کمک دونبش می‌توانید از امنیت «معاملات مسکن» آسوده خاطر باشید.

اما بهترین ویلا در محمودآباد کجاست؟

همانطور که اشاره کردیم، محمود آباد به سبب موقعیت جغرافیایی‌اش هم از ویلا‌های ساحلی برخوردار است و هم ویلا‌های جنگلی و شهرکی.

اما همچنان در بین خریداران ویلا‌های شمال، ویلا‌های ساحلی محمود آباد از محوبیت بیشتری برخوردار هستند. هم به لحاظ داشتن ساحل خصوصی و هم منظرۀ زیبای آن.

هر چند که این ویلا‌های ساحلی در مواردی هم نارضایتی به همراه داشته است، مثل رطوبت زیاد نزدیک دریا که برای ساکنین کلافه‌کننده بوده است و علاوه بر آن آسیب زیادی هم به ساختمان‌ها می‌زند.

حالا با اطلاعات کافی می‌توانید بهترین ویلا و مطمئن‌ترین مشاور املاک را برای مشاوره انتخاب کنید و به زودی در ویلای خودتان لذت ببرید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین