کد خبر: ۶۸۰۳۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۰۵:۱۱

بازداشت یک مداح در سلسله

سرپرست فرمانداری سلسله گفت: یک مداح مراسم ترحیم در این شهرستان با هماهنگی دادستان و همکاری نیروی انتظامی بازداشت شد.
بازداشت یک مداح در سلسله
آفتاب‌‌نیوز :

افشین ترکارانی اظهار داشت: این مداح به دلیل حضور در مراسم ختم در یکی از روستاهلی شهرستان و رعایت نکردن مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا با همکاری نیروی انتظامی شهرستان بازداشت شد.

وی، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری مراسم، این مداح به دلیل تهدید بهداشت و سلامت عمومی و رعایت نکردن مصوبات ستاد کرونا(علیرغم تذکر از قبل) با هماهنگی دادستانی و قرار قانونی به بازداشتگاه معرفی شد.

ترکارانی با اشاره به تشدید محدودیت های کرونایی درخصوص برگزاری مراسم های عزاداری و عروسی در این شهرستان، خاطرنشان کرد: در این راستا امروز و فردا کلیه گلفروشی ها و سالن های آرایش زنانه تعطیل اعلام شده است.

شهرستان سلسله درخصوص شیوع بیماری کرونا در وضعیت قرمز قرار دارد.

**

یک شکارچی غیرمجاز بز کوهی که اقدام به زنده گیری بزغاله آن کرده بود در سلسله دستگیر شد.

علیرضا رحیمی اظهار داشت: این شکارچی در فصل بهار اقدام به شکار غیرمجاز یک راس بز کوهی و زنده گیری بزغاله آن و نگهداری در منزل شخصی خود کرده بود.

وی با اشاره به انجام اقدامات لازم جهت شناسایی این شکارچی، افزود: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان با کسب اجازه از قاضی کشیک دادسرا به همراه ماموران پاسگاه انتظامی فیروزآباد از منزل این شکارچی بازرسی به عمل آورده و یک راس بزغاله کوهی نر وحشی و یک قبضه اسلحه ساچمه زنی غیرمجاز و مقداری گوشت مشکوک به شکار کشف و ضبط شد.

رحیمی عنوان کرد: پس از تشکیل پرونده، متهم جهت سیر مراحل قضایی به دادسرای شهرستان معرفی شد.

بیش از ۲۵۰ گونه جانوری در شهرستان سلسله وجود دارد.

**

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: ۲۶ نفر سارق در بروجرد دستگیر و ۳۰ فقره سرقت از آنان کشف شد.

سرهنگ عزت اله غلامی افزود: به جهت پاکسازی مناطق آلوده ، پلیس ظرف ۷۲ ساعت گذشته طی چندین عملیات جداگانه ۲۶ نفر سارق را دستگیر و موفق به کشف ۳۰ فقره اموال مسروقه شد.

وی اظهار داشت: اموال مسروقه شامل تجهیزات مخابراتی ، لوازم برقی و خانگی و چهار دستگاه خودرو و موتورسیکلت می باشد.

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: همچنین با تلاش مضاعف ماموران ۱۰ نفر از سوداگران مرگ و ۱۴ نفر از معتادان متجاهر دستگیر و مقادیر متعددی مواد مخدر صنعتی و سنتی نیز از متهمان کشف و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیربط شدند .

**

فرماندار شهرستان الیگودرز گفت: چاپ و نشر هرگونه اعلامیه اموات و مجلس ترحیم در الیگودرز جرم است.

حمید کشکولی در جمع خبرنگاران افزود :با توجه به مصوبات ستاد استانی و شهرستانی مدیریت بیماری کرونا در خصوص ممنوعیت چاپ اعلامیه‌ی مراسم ترحیم، چنانچه افرادی مبادرت به چاپ و درج اعلامیه ترحیم نمایند که حاوی ساعت و مکان دفن باشد و از مردم جهت شرکت در مراسم دعوت بعمل آورند، با حکم مقام قضایی افراد درجه ۱ خانواده بازداشت و جریمه‌ی سنگین مالی را نیز بدنبال خواهد داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
3
بابامردم اگه ازکرونانمیرن ازگشنگی میمیرن
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین