کد خبر: ۶۸۰۳۹۶
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۵

برگزارکنندگان عروسی بازداشت شدند

فرمانداری دلفان گفت: برگزارکنندگان یک عروسی در این شهرستان با هماهنگی دادستان و همکاری نیروی انتظامی بازداشت شدند.
برگزارکنندگان عروسی بازداشت شدند
آفتاب‌‌نیوز :

حشمت بهمنی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نوازندگان و برگزار کنندگان به دلیل حضور در مراسم عروسی در سطح شهر رعایت نکردن مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا با همکاری نیروی انتظامی شهرستان بازداشت شدند.

وی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری مراسم، این خواننده بعلت رعایت نکردن مصوبات ستاد کرونا(علیرغم تذکر از قبل) با هماهنگی دادستانی و قرار قانونی به بازداشتگاه معرفی شد.

بهمنی با اشاره به تشدید محدودیت های کرونایی درخصوص برگزاری مراسم های عزاداری و عروسی در این شهرستان اضافه کرد: محدودیت‌های عمومی مقابله با شیوع کرونا تا اطلاع ثانوی در این شهرستان تمدید شده و تیم‌های نظارتی نیز بر روند اجرای این محدودیت‌ها نظارت دارند.

فرماندار دلفان گفت: پروتکل های بهداشتی بایستی به درستی در این شهرستان اجرا شود و در خصوص سلامتی مردم با هیچکس تعارف و دلسوزی بی‌مورد نداریم.

وی اظهار داشت: این ستاد به صورت رسمی اعلام می‌کند در وضعیت قرمز کرونا قرار داریم، بنابراین بایستی برای سلامت خود و هم نوعان تلاش لازم را برای رعایت اقدام‌های پیشگیرانه انجام شود.

وی ادامه داد: از مردم فهیم و مسئولیت ‌پذیر تقاضا داریم رعایت بهداشت، خود کنترلی و بویژه "در خانه ماندن" را برای حفظ سلامتی خانواده‌ها جدی گیرند.

وی اضافه کرد: با توجه به مصوبه ملی ستاد مقابله با کرونا تعطیلی صنوف شامل گروه ٣ و ٤ الزامی بوده و از صنوف شهرستان به صورت مستمر بازدید می‌شود.

فرماندار دلفان گفت: در صورت رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان ناچار به اجرای محدودیت‌ها در بازار و اماکن عمومی خواهیم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین