کد خبر: ۶۸۰۴۲۴
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴

فیس‌بوک نیز ترامپ را رییس‌جمهوری آینده آمریکا نمی‌داند

شرکت فیس‌بوک با گذشت یک هفته از نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در بخش اطلاعات کاربری ترامپ وی را به عنوان چهل‌وپنجمین رییس جمهوری آمریکا می‌شناسد.
فیس‌بوک نیز ترامپ را رییس‌جمهوری آینده آمریکا نمی‌داند
آفتاب‌‌نیوز :

با نگاهی به صفحه فیس‌بوک دونالد ترامپ رییس جمهوری امریکا می‌توان متوجه شد که وی در صفحه اصلی به عنوان چهل‌وپنجمین رییس جمهوری آمریکا معرفی می‌شود و هیچ بروز رسانی در صفحه کاربری وی مبنی بر پیروزی در انتخابات سوم نوامبر (۱۳ آبان) صورت نگرفته است.

منظور فیس‌بوک از ترامپ به عنوان "چهل‌وپنجمین" رییس جمهوری آمریکا این است که وی برای چهل‌وششمین دوره ریاست جمهوری انتخاب نشده است.

مارک زاکربرگ مدیرعامل شبکه فیس‌بوک نیز روز جمعه به عنوان اولین مدیرعامل شبکه‌های غول پیکر اجتماعی اعلام کرد که جو بایدن نامزد دموکرات‌ها رییس جمهوری آینده آمریکا است.

زاکربرگ در نشست با همکاران خود گفت: من معتقدم نتیجه انتخابات اکنون روشن است و جو بایدن رئیس جمهوری بعدی ما خواهد بود.

وی افزود: مهم است که مردم اطمینان داشته باشند که انتخابات اساساً عادلانه بوده و این شامل دهها میلیون نفر نیز می‌شود که به ترامپ رأی داده‌اند.

انتخابات ریاست‌ جمهوری ایالات متحده آمریکا در ۳ نوامبر ۲۰۲۰ ( ۱۳ آبان ۱۳۹۹) برگزار شد و با پیروزی نامزدهای حزب دموکرات، بایدن و کاملا هریس معاون وی، به پایان رسید.

هرچند شنبه گذشته بایدن به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری معرفی شد اما ترامپ شکست را نپذیرفته و مدعی تقلب در انتخابات شده است.

تاکنون تیم حقوقی ترامپ چندین دادخواست به دادگاه‌های ایالتی ارسال کرده‌اند. در جورجیا بازشماری آرا به صورت دستی انجام می‌شود و پیش بینی شده است تا هفته آینده ادامه داشته باشد.

با این حال، دادستان‌های ایالتی همچون نوادا اعلام کرده‌اند هیچ مدرک و مستندی از تقلب ارائه نشده است و مقام‌های امنیتی انتخابات هم صحت آن را تایید کرده‌اند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین