کد خبر: ۶۸۰۴۳۱
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹

نتیجه آزمایش کرونای ایلان ماسک همزمان مثبت و منفی شد!

ایلان ماسک یکی از ثروتمندترین افراد جهان و کارآفرینان برتر دنیا با اعلام اینکه امروز ۴ بار آزمایش سریع آنتی ژن کووید-۱۹ داده و نتیجه ۲ تست مثبت و نتیجه ۲ تست منفی بوده است، این آزمایش را زیر سوال برد.
نتیجه آزمایش کرونای ایلان ماسک همزمان مثبت و منفی شد!
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از آی ای، مدیر عامل شرکت های موفق تسلا و اسپیس ایکس در توییتر اعلام کرد که چهار بار تست کرونا داده و با نتایج ضد و نقیضی مواجه شده است.

اگر همین روند کنونی ادامه داشته باشد، دیر یا زود اکثر مردم جهان به ویروس منحوس کرونا مبتلا می‌شوند و همه امیدواریم که از این دوران به سلامت عبور کنیم.

یکی از افراد در معرض خطر همانند همه مردم جهان، ایلان ماسک است که در توئیتر اعلام کرده که با مشاهده علائم سرماخوردگی در خود، آزمایش سریع آنتی ژن کرونا داده و نتیجه آن مثبت بوده است. از آنجا که او به نتیجه این تست مشکوک بوده است، چهار بار آن را تکرار کرده تا مطمئن شود.

اما نکته عجیب این است که نتیجه دو تست او مثبت درآمده است، در حالی که نتیجه دو آزمایش دیگر وی منفی شده است!

وی با ابراز تعجب اعلام کرد که این ۴ آزمایش را پشت سر هم و با یک ماشین و توسط یک پرستار انجام داده است.

به نظر می رسد که به زودی درباره او اطلاعات بیشتری خواهیم شنید، زیرا نمی‌دانیم وی واقعا دارای علائم بیماری کووید-۱۹ بوده است و آن را به طور کامل نشان خواهد داد و به بیمارستان منتقل خواهد شد یا فقط می‌خواسته از میزان اعتبار و دقت آزمایش سریع کووید-۱۹ مطمئن شود.

به هر حال به نظر می‌رسد این داستان ادامه خواهد داشت و باید منتظر اظهارنظرهای بیشتری از این مرد جنجال آفرین در مورد بیماری همه‌گیر کووید-۱۹ بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین