کد خبر: ۶۸۰۶۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷

پلمب و جریمه نقدی مجتمع تجاری متخلف در غرب تهران

بازرس اتاق اصناف تهران اعلام کرد که پاساژی که روز گذشته ویدیو ازدحام جمعیت مردم در آن منتشر شده بود جریمه شد.
آفتاب‌‌نیوز :

در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی از یکی از مجتمع‌های تجاری شهرک غرب واحد صنفی که با حراج اجناس خود موجب ایجاد تجمع شده بود، بازرس اتاق اصناف تهران اعلام کرد که بازرسان اصناف به محل وقوع تخلف مراجعه کردند و بعد از بررسی‌های این واحد صنفی به ارزش ۶ میلیون و ۸۴۰ هزار ریال جریمه نقدی شد.

وی افزود: به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، ‌ علاوه برجریمه نقدی، این واحد صنفی با دستورنماینده دادستانی تهران تا اطلاع ثانوی پلمب شد.

حسین درودیان -معاون نظارت و بازرسی اتاق اصناف تهران - در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به طور کلی عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای واحد صنفی ۳۰۰ هزار تومان جریمه دارد. اما این واحد علاوه بر رعایت نکردن مسائل بهداشتی برای اقدام به حراج از اتحادیه و اتاق اصناف تهران هم مجوز نداشت، یعنی تخلفات حراج غیر قانونی و همچنین صادر نکردن فاکتور هم به تخلفاتش اضافه شد و مجموعا ۶۱۸ هزار تومان جریمه شد.

همچنین به گفته وی پرونده این واحد به دلیل نداشتن پروانه کسب به اتحادیه و اماکن ارسال شده و پلمب خواهد شد.

درودیان همچنین با بیان اینکه نماینده بهداشت، دادستانی و پلیس اماکن در این بازرسی حضور داشت، گفت: دادستانی به صورت شفاهی این واحد را به دلیل رعایت نکردن پروتکل بهداشتی پلمب کرد و مسئولان واحد فردا باید برای تعهد در دادستانی حضور پیدا کنند. پرونده رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی مرتبط با کرونا از این به بعد دست دادستانی است و اقدامات مرتبط با نظام صنفی انجام شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
0
0
آقای معاون نظارت و بازرسی خسته نباشید!! جریمه فقط ششصد هزار تومان!؟ خوب این واحد صنفی پس از بازگشایی فقط در مدت جند دقیقه مبلغ جریمه را جبران میکند. وظیفه سازمان نظارت پیشگیری از تخلف است نه بعد ازآنکه عکسها در فضای مجازی منتشر شد فقط جریمه کند.با عکسهایی که از شلوغی آن مرکز تجاری دیدیم فقط خدا میداند چند نفر مبتلا شدند و در آینده خدای نکرده چند نفر تلف خواهند شد.دیه هر نفر حدود چندصد میلیون تومان است و مسئول آن واحد شرعا و قانونا موظف به پرداخت آن است. هر چند خود افراد هم مقصرنداما اگر این مراکز باز نباشند و در این بحبوبه کرونا اقدام به حراج نکنند زمینه و موقعیت برای حضور افراد بی مسئولیت فراهم نمیشود.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین