کد خبر: ۶۸۰۶۲۳
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۱

استاندار: تغییر کاربری ها در البرز توجیه پذیر نیست

استاندار البرز گفت: تغییر کاربری اراضی کشاورزی، درمان، آموزشی و ورزشی دراین استان توجیه پذیر نیست.
استاندار: تغییر کاربری ها در البرز توجیه پذیر نیست
آفتاب‌‌نیوز :

عزیزاله شهبازی شنبه شب در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه البرز افزود: بر این اساس تبدیل اراضی باغی و زراعی، درمانی، آموزشی و ورزشی به مسکونی و تجاری غیر قابل توجیه است.

وی ادامه داد: البرز در اجرای طرح مولدسازی اموال دولت در استان، روند خوبی را طی کرده و حدود ۱۶ مورد از اموال، به خوبی مدیریت شده است.

شهبازی گفت: جلسات کمیسیون ماده ۵ استان البرز با روند خوبی پیش رفته و به آنها رسیدگی شده است ولی در موضوع تغییر کاربری با حساسیت ویژه ای اقدام می کنیم.

استاندار البرز بیان داشت: فشارها برای تشکیل این کمیسیون زیاد است ولی نظام، دستگاه قضایی و مطالبات مردمی بر این است که تحت پوشش قانون یک اقدام خلاف را اجرایی نکنیم، بنابراین همچنان با دقت و حساسیت در این خصوص تصمیم گیری می شود.

وی گفت: در موضوع تبصره ۱۹ نیز واگذاری پروژه های نیمه کاره دولتی به بخش خصوصی برای تسریع در روند تکمیل آنها نیز دنبال می شود و اگر دستگاه های استان موارد جدیدی مد نظر دارند، می توانند اعلام کنند.

شهبازی افزود: در خصوص بودجه ۱۴۰۰ باید تمامی دستگاه ها، با ارائه گزارش و اطلاعات دقیق این روند را یاری کنند و در جلسه ای تخصصی مورد بحث قرار گیرد.

استاندار البرز با قدردانی از همراهی نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی، گفت: امید است بتوانیم در سایه اتحاد و انسجام با اتخاذ تدابیر لازم اسباب رضایتمندی و رفاه مردم را فراهم کنیم.

عسگری نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد و حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان نیز در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات و پیگیری های استاندار البرز بویژه در اقدام اخیر مبنی بر ۲ برابر شدن حق آبه البرز و ارتقاء بخش چهارباغ به شهرستان، به بیان نظرات خود در خصوص توسعه استان پرداختند.

دراین نشست کتاب توسعه پایدار سرزمینی و آینده پژوهی مبتنی بر سند آمایش استان البرز توسط استاندار البرز رونمایی شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین