کد خبر: ۶۸۰۹۱۵
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲

کامالا هریس با حضور کمرنگ در واشنگتن، برای کاخ سفید آماده می‌شود

در کافه‌ای شیک واقع در محله "وست‌ اند" واشنگتن، پیشخدمتی جوان می‌دانست که معاون رئیس جمهور آتی- در حالی که به ساختمان مجلل بالای سر خود اشاره می‌کرد- آنجا زندگی می‌کند، اما گفت که اخیراً وی را ندیده است.
کامالا هریس با حضور کمرنگ در واشنگتن، برای کاخ سفید آماده می‌شود
آفتاب‌‌نیوز :

وی افزود: سرویس مخفی گاهی جلوی زباله بردن مرا می‌گیرد. این پیشخدمت به زمان‌هایی اشاره داشت که مأموران هنگام ورود فرد تحت حفاظتشان (کامالا هریس) به منزل، کوچه مربوطه را می‌بندند و هریس از گاراژ وارد ساختمان خود می‌شود.

به گزارش نیویورک‌تایمز، دو شورولت با پلاک‌های فدرال در ورودی ساختمان پارک کرده بودند- تنها روزنه‌ای که به حضور سناتور کالیفرنیا و معاون رئیس جمهور منتخب، کاملا هریس دید داشت.

روزهای بعد از پیروزی، بایدن چندین سخنرانی عمومی داشته و در حالی که خبرنگاران هرگونه عمل علنی او را ثبت و ضبط می‌کنند اما هریس از زمان سخنرانی پذیرش خود در شنبه گذشته در ویلمینگتون، ایالت دلاور که روز جدیدی برای آمریکا اعلام کرد، به ندرت در انظار عمومی ظاهر شده است.

وی دو روز در ویلمینگتون پس از جلسه‌ای در مورد کرونا که با بایدن در آن شرکت کرده بود، همراه او بر روی سن حاضر شد. هریس بدون آنکه سخنی بگوید، در چند فوتی بایدن ایستاده بود.

هریس بعد از گذراندن هفته انتخابات در دلاور، به ساختمان دوخوابه واشنگتن خود که بعد از انتخاب در سنا در سال ۲۰۱۶ خریداری کرده بود، بازگشته است. بنا به گفته دستیاران تیم انتقالی بایدن-هریس و دیگر مقامات انتقالی، وی از آنجا از طریق پیام متنی و تلفن، ارتباط مداومی با بایدن دارد. "داگلاس امهوف"، همسر هریس نیز ارتباط نزدیکی با "جیل بایدن"، بانوی اول آینده آمریکا دارد و آن‌ها طی هفته‌های آخر رقابت ریاست جمهوری، با هم به مبارزه انتخاباتی می‌پرداختند.

در حال حاضر، هریس همچنان یک سناتور است و مشخص نیست که چه زمانی ممکن است کرسی خود را رها کند. اوباما چند روز پس از انتخاب خود در سال ۲۰۰۸ از کرسی سنا کناره گیری کرد، اما بایدن تا اندکی قبل از سوگند یاد کردن به عنوان معاون رئیس جمهور، در کرسی سنای خود باقی ماند.

هریس در پیام‌رسانی از طریق شبکه‌های اجتماعی دقت زیادی به خرج داده و چندین مرتبه در توییتر در مورد ویروس کرونا و عزم او برای همکاری با بایدن برای مقابله با آن، توییت کرده است. وی صبح شنبه در توییتی نوشت: تنها چند ماه دیگر، ما رئیس جمهور جدیدی را خواهیم داشت که به تحت کنترل درآوردن همه‌گیری متعهد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین