کد خبر: ۶۸۰۹۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳

دستگیری سارقی که با جرثقیل اجاره‌ای، خودروها را می‌برد و می‌فروخت

رییس پایگاه چهارم پلیس آگاهی از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو که با اجاره کردن جرثقیل خودرویی را در شرق تهران سرقت و به شهری‌های مرزی به عنوان خودروی مزایده‌ای فروخته بود، خبرداد.
دستگیری سارقی که با جرثقیل اجاره‌ای، خودروها را می‌برد و می‌فروخت
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی گفت: اواخر مرداد ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت یک دستگاه خودرو تویوتا وانت در کلانتری ۱۴۷ گلبرگ تشکیل و برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی با بیان اینکه تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت خودرو مامور پی جویی پرونده شدند، توضیح داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد، خودرو سرقتی در شهرستان‌های غربی کشور در حال تردد می‌باشد که با مراجعه به محل سرقت و تحقیقات میدانی به دست آمد، خودرو با یک دستگاه جرثقیل از محل پارک سرقت شده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران افزود: با هماهنگی‌های قضائی و اخذ نیابت قضائی، راننده خودروی تویوتا وانت دستگیر و در بازجوئی‌های اولیه اظهار داشت، از سرقتی بودن خودرو بی اطلاع هستم و از طریق سایت‌های خرید و فروش با فروشنده آشنا شدم. فروشنده مدعی بود که خودرو مزایده‌ای است و با قیمت کمتری از قیمت واقعی می‌فروخت و قرار شد که مدارک آن را برایم ارسال کند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی هویت و مخفیگاه راننده جرثقیل شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی وی نیز دستگیر شد، اضافه کرد: راننده خودرو نیز خود را بی اطلاع از سرقت خودرو اعلام و اظهار کرد، به درخواست مشتری خودرو را به شهرهای مرزی کشور منتقل و قرار شد که پس از انتقال به کرایه ام را دریافت کنم.

سرهنگ مجیدی بیان داشت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی کارآگاهان پایگاه چهارم موفق شدند متهم اصلی پرونده را که سیامک نام داشت شناسایی و در رصدهای اطلاعاتی به دست آمد که وی سابقه دار بوده و پیش‌تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان به اعتراف متهم به جرم ارتکابی اشاره کرد و گفت: با دستور دادیار دادسرای ناحیه ۱۵ تهران متهم روانه زندان شد و تحقیقات پلیسی برای کشف سرقت‌های احتمالی ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Singapore
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
0
1
کاری به اصل خبر ندارم، ولی جالبه در عمل هر چی دزد می بینیم...
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین