کد خبر: ۶۸۰۹۸۷
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۵

مدیرعامل پرسپولیس: امیدوارم در فینال آسیا جشن ملی را برپا کنیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: خوشحالم که توانستیم هم در زمین و هم در خارج از آن النصر را شکست دهیم و امیدوارم در روز فینال آسیا جشن ملی را شاهد باشیم.
مدیرعامل پرسپولیس: امیدوارم در فینال آسیا جشن ملی را برپا کنیم
آفتاب‌‌نیوز :

جعفر سمیعی در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار داشت: ابتدا با یحیی گل محمدی تبریک می‌گویم که به عنوان بهترین مربی غرب آسیا انتخاب شد.

وی در مورد شکایت باشگاه النصر از پرسپولیس افزود: با وجود همه شیطنت‌هایی که انجام شد، با تلاش‌های تیم حقوقی و مشاوران حقوقی خوب باشگاه و فدراسیون فوتبال باشگاه پرسپولیس هم توانست در مستطیل سبز به برتری برسد و هم خارج از زمین رقیب را شکست دهد. النصر اصرار داشت که قرارداد بازیکنان جدید خارج از زمان قانونی ثبت شده است اما AFC شکایت آنها را رد کرد. در مرحله دوم باشگاه النصر استیناف خواهی ۱۲۳ صفحه‌ای را علیه ما در ای‌اف‌سی مطرح کرد که در آن دلایل دیگری را از جمله نداشتن شرایط لازم جهت اخذ مجوز حرفه‌ای، مطرح کرده بود که این نیز از سوی ای‌اف‌سی رد شد.

وی در مورد محرومیت عیسی آل کثیر گفت: ما به دادگاه عالی ورزش نامه زدیم تا بتوانیم از آل‌کثیر استفاده کنیم و امیدواریم که این رای بشکند.

مدیرعامل پرسپولیس در رابطه با جذب بازیکن جدید خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم در چند روز آتی همه چیز را نهایی کنیم.

وی تاکید کرد: باید از کادر فنی و بازیکنان تیم تشکر کنم که با وجود تمام مشکلات کار را ادامه می‌دهند. تلاش می‌کنیم تا شرایط لازم را هم از نظر مالی و هم تدارکات مهیا کنیم تا پیش از فینال آسیا مشکلات را حل کنیم و در روز فینال جشن ملی را برگزار کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین