کد خبر: ۶۸۱۱۰۶
تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰

هیچ کاری اولویت دارتر از مقابله و کنترل کرونا نیست

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا استان قزوین گفت: در شرایط کنونی، هیچ کاری اولویت‌دارتر از مقابله و کنترل کرونا نیست و این مهم اولویت اصلی برنامه های مسوولان است.
هیچ کاری اولویت دارتر از مقابله و کنترل کرونا نیست
آفتاب‌‌نیوز :

منوچهر حبیبی عصر سه شنبه در نشست فرماندهی قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در قزوین با بیان اینکه صیانت از سلامت مردم امروز اولویت و دغدغه اصلی همه مسوولان است،افزود: تنها با انسجام و هماهنگی متولیان امر و همراهی و جدیت مردم است که میتوانیم از شیوع کرونا جلوگیری کنیم.

جانشین ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در قزوین اظهار داشت: فرمانداران به عنوان فرماندهان قرارگاه شهرستانی با توجه به سیاست های کلی ستاد ملی و استانی کروناپیگیر اجرای مصوبات هستند.

وی اظهار داشت: از شنبه آینده شرایط ویژه ای در کشور حاکم می شود و محدودیت ها، ممنوعیت ها و مقررات خاصی در شهرهای قرمز اعمال خواهد شد که جزئیات آن به موقع اعلام می شود که ایت تصمیمات با هدف حفظ سلامت مردم و کاهش موج کرونا گرفته شده است.

این مسوول با بیان اینکه برای هر شهرستان یک معین در قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا تعیین شده است، گفت: برای کمک به مهار کرونا اعلام بسیج عمومی شده است و نیروهای مسلح در قرارگاه محله محور کار خود را آغاز کرده اند.

حبیبی در ادامه از همکاری اصناف قزوین با ستاد مقابله با کرونا در طرح کاهش ساعات کار بازار و کسبه قد دردانی کرد.

در این نشست ۶ تن از مدیران کل ستادی به عنوان معین فرمانداران شهرستان های استان در قرارگاههای عملیاتی شهرستانی مقابله با کرونا معرفی شدند.

کرونا در قزوین تاکنون جان نزدیک به هزار شهروند را گرفته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین