کد خبر: ۶۸۱۲۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
حضور بازنشستگان اهوازی مقابل تامین اجتماعی

حقوق بازنشستگان چند برابر زیر خط فقر است!

بازنشستگان تامین اجتماعی خوزستان با حضور مقابل اداره تامین اجتماعی، نامه اعتراضی خود را به مسئولان این اداره تحویل دادند.
حقوق بازنشستگان چند برابر زیر خط فقر است!
آفتاب‌‌نیوز :

صبحِ بیست و هشتم آبان ماه، جمعی از بازنشستگان کارگری استان خوزستان به تامین اجتماعی این استان مراجعه و نامه اعتراضی خود را به مسئولان این نهاد تحویل دادند.

این بازنشستگان در نامه‌ای که رونوشت آن را برای نمایندگان مجلس نیز ارسال کرده‌اند، خواستار افزایش مزد و مستمری براساس خط فقر، اجرای دقیق و عادلانه همسان‌سازی و ارائه خدمات درمانی رایگان به بازنشستگان شدند.

تعدادی از بازنشستگان که به نمایندگی از جانب بیش از صد امضاکننده نامه به تامین اجتماعی مراجعه کرده‌اند؛ از کانون‌های بازنشستگی درخواست دارند مطالبات مستمری‌بگیران را جدی بگیرند و در جهت برآورده شدن این مطالبات همه اقدامات مقتضی را به جا بیاورند.

یکی از حاضران در این جمع گفت: بازنشستگان کارگری از همه امکانات و مزایا محروم هستند و کانون‌ها به عنوان نمایندگان قانونی ما باید با مسئولان وارد رایزنی و مطالبه‌گری شوند؛ در حال حاضر دستمزد ما چند برابر زیر خط فقر است اما گویا برای هیچکس اهمیتی ندارد!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
1
کاملا درست متوجه شده اند. برای هیچکس کمترین اهمیتی ندارد. مادامی که تعداد کافی کارگر زنده مانده باشند که بتوانند با استخراج معادن و نفت برای عاغازاده ها درآمد کافی ایجاد کنند که عشق و حالشان براه باشد، مردن بقیه مردم کشور از گرسنگی و بیماری برای هیچکس اهمیت ندارد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین