کد خبر: ۶۸۱۳۹
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۸۶ - ۱۶:۲۰

یزرگترین عملیات گروهک «جندالله» خنثی شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جانشین قرارگاه عملیاتی رسول اكرم (ص) گفت: طی عملیاتی 5 نفر از اعضای گروهك تروریستی موسوم به جندالله در ایرانشهر به هلاكت رسیدند كه در این راستا بزرگترین عملیات این گروه كه قرار بود در روزهای آتی اجراء شود خنثی شد. 

به گزارش مركز اطلاع رسانی قرارگاه عملیاتی رسول اكرم(ص)، علی اسحاقی گفت: رزمندگان قرارگاه عملیاتی فتح در درگیری با اشرار موفق شدند 5 نفر از آنان را به هلاكت رسانده و 15 نفر را دستگیر كنند. 

وی تصریح كرد: رزمندگان قرارگاه عملیاتی فتح و رزمندگان گمنام آقا امام زمان (عج) در پی كسب خبر واصله مبنی بر ورود گروهی از اشرار منتسب به گروهك تروریستی موسوم به جندالله، اقدامات اطلاعاتی و پلیسی هماهنگی را آغاز كه در 48 ساعت گذشته موفق شدند 2 نفر از این گروه كه در حوزه سرزمینی سراوان اقدام به آدم ربایی كرده بودند دستگیر كنند. 

اسحاقی افزود: همچنین بامداد روز جاری نیز در یك عملیات تحسین برانگیز در منطقه عمومی ایرانشهر رزمندگان موفق شدند 5 نفر از آنان را به هلاكت رسانده و 13 نفر را دستگیر كنند. 

وی افزود: از اهداف مهم این گروه انفجار مدرسه علمیه خواهران اهل تسنن چاه جمال به منظور ایجاد تفرقه بین تشیع و تسنن بوده كه با همدلی و یكپارچگی نیروهای عملیاتی و اطلاعاتی خوشبختانه نقشه ننگین آنان خنثی و مقادیر زیادی مواد منفجره و اسلحه و مهمات از این افراد كشف و ضبط شد. 

برپایه این خبر، این گروه تروریستی با توجه به اقداماتی كه انجام داده بودند قرار بود ظرف امروز و فردا بزرگتریت عملیات تروریستی خود را در كشور اجرا كنند كه در این زمینه برنامه خروج از كشور خود را نیز با برخی بیگانگان هماهنگ كرده بودند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین