کد خبر: ۶۸۱۴۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۵

پیشنهاد زالی به وزیر بهداشت/ کوچه‌ها و میادین با نام «شهدای سلامت» نامگذاری شود

رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران به وزیر بهداشت پیشنهاد کرد که برای تکریم مقام شهدای سلامت، کوچه ها و میادین تهران با نام این شهدا نامگذاری شود.
پیشنهاد زالی به وزیر بهداشت/ کوچه‌ها و میادین با نام «شهدای سلامت» نامگذاری شود
آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا زالی رئیس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران طی نامه‌ای به وزیر بهداشت، خواستار تغییر نام میادین و کوچه‌های نزدیک به محل زندگی خانواده مکرم شهدای سلامت با نام مبارک همکاران شهید سلامت شد.

وی با اشاره به ارشادات عالمانه رهبری در راستای ادای احترام به روح متعالی شهدای سلامت و تکریم خانواده‌های معزز ایشان، اظهار کرد: طی هماهنگی با شهرداری مناطق و شورای اسلامی شهر تهران، پیشنهاد می‌شود میادین و کوچه‌های نزدیک به محل زندگی خانواده‌های شهدای سلامت به نام مبارک همکاران شهیدمان نامگذاری و مزین شود.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Oman
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
مرگ حق است ولی جاری کردن نام آن در تمام زندگی روزمره مردم نتیجه ای جز اندوه بی پایان و جذب بیشتر و بیشتر مشکلات و سیاهیها نخواهد داشت. تصویر هوایی ترسناک شهر تهران را ببینید و مقایسه کنید با سایر کشورها. نام خیابانها را از معانی امید بخش و شادی آفرین مانند امید، زیبایی، اسامی گلها، فصلها، مهربانی، شادی، خوشبختی، رفاه، آسایش، شادکامی، سلامت، تندرستی و نظیر اینها بگذارید تا هر روز بارها و بارها بر زبانها و در ذهنها جاری شود و نتیجه زیبایش در جامعه دیده شود.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین