کد خبر: ۶۸۱۴۵۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۹
تبلیغات

مقایسه انواع کابینت آشپزخانه از لحاظ کیفیت و قیمت

بی‌شک کابینت آشپزخانه یکی از مهم‌ترین قسمت‌های دکوراسیون آشپزخانه و اولین چیزی که هنگام ورود به آشپزخانه متوجه می‌شوید.
آفتاب‌‌نیوز :

آشپزخانه یکی از مهم‌ترین مکان‌های خانه شما است. فضایی است که شما زمان زیادی را در آن می‌گذرانید، وعده‌های غذایی را برای خود و خانواده تان آماده می‌کنید و حتی گاهی اوقات به همراه خانواده‌تان در آنجا غذا می‌خورید. بی‌شک کابینت آشپزخانه یکی از مهم‌ترین قسمت‌های دکوراسیون آشپزخانه و اولین چیزی که هنگام ورود به آشپزخانه متوجه می‌شوید.

انتخاب جنس کابینت؛ مهمترین نکته هنگام خرید کابینت آشپزخانه

شما هم ممکن است با سؤالاتی از قبیل:

یک کابینت آشپزخانه با کیفیت چه خصوصیاتی دارد؟ بهترین جنس برای کابینت آشپزخانه چیست؟ چه رنگی برای محیط خانه جذاب‌تر است؟ نوع طراحی، کابینت مدرن بهتر است یا کلاسیک؟ مواجه شده باشید.

مقایسه انواع کابینت آشپزخانه از لحاظ کیفیت و قیمت

تمرکز شما روی سبک و میزان فضای آشپزخانه، طراحی و رنگ کابینت می‌تواند نقش موثری در انتخاب نوع کابینت آشپزخانه تان داشته باشد. در ادامه به معرفی جدیدترین جنس‌های کابینت آشپزخانه و مورد مزایا و معایب آن‌ها پرداخته‌ایم.

مقایسه انواع کابینت آشپزخانه از لحاظ کیفیت و قیمت

کابینت ممبران: کابینت‌های ممبران از محبوب‌ترین کابینت‌های آشپزخانه هستند. این نوع کابینت به نسبت گران و پرهزینه است؛ قابلیت ابزار خوری زیادی دارد و امکان منبت‌کاری و حکاکی بر روی آن‌ها وجود دارد هم مناسب سبک مدرن هستند و هم کلاسیک.

مقایسه انواع کابینت آشپزخانه از لحاظ کیفیت و قیمت

کابینت هایگلاس: این نوع کابینت امروزه یکی از پرطرفدارترین انواع روکش‌های کابینت است. کابینت هایگلاس تفاوت چندانی با کابینت ام دی اف ندارند. لایه داخلی این دو کابینت تقریباً مشابه است و تفاوت آن‌ها تنها در جنس رویه است. کابینت‌های گلاس نسبت به کابینت ممبران قیمت مناسب‌تری دارد. کابینت هایگلاس دارای روکش براق و شیشه‌ای با درخشندگی بالا است که باعث می‌شود لک پذیر باشد؛ این خصوصیت یکی از تفاوت‌های مطرح بین کابینت هایگلاس و کابینت ام دی اف هم محسوب می‌شود. این نوع کابینت صرف نظر از خش‌پذیری بالا، دوام و ماندگاری زیادی دارد. امروزه کابینت هایگلاس مات در دکوراسیون آشپزخانه مدرن مد شده است. کابینت‌های گلاس سفید اکلیلی نیز از جمله انواع بسیار محبوب است.

مقایسه انواع کابینت آشپزخانه از لحاظ کیفیت و قیمت

کابینت ام دی اف: کابینت آشپزخانه MDF یکی از پرطرفدارترین کابینت‌های آشپزخانه است که مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار دارد. ازجمله مطرح‌ترین ویژگی‌های کابینت MDF می‌توان به قابلیت شست‌وشو و مقاومت نسبی در برابر رطوبت اشاره نمود.

کابینت‌های وکیوم: این نوع از کابینت آشپزخانه دارای مغزی ام‌دی‌اف هستند و با نوعی پی‌وی‌سی روکش شده‌اند. طراحی و اجرای آشپزخانه کلاسیک با کابینت‌های وکیوم برایتان نسبت به چوب ارزان‌تر تمام می‌شود. این نوع کابینت تنوع طرح و تنوع رنگ زیادی دارد. کابینت‌های وکیوم قابل شستشو است و از دوام و مقاومت بالایی حتی در مقابل حرارت برخوردار است.

کابینت انزو: کابینت آشپزخانه انزو شباهت زیادی به کابینت آشپزخانه با روکش وکیوم و ممبران دارد با این تفاوت که قطر داخلی این روکش بیشتر است. این کابینت‌ها مغزی ام‌دی‌اف دارند، کاربرانی که بیشتر به رنگ کابینت سفید و براق علاقه‌مند هستند این نوع کابینت را بیشتر می‌پسندند. کابینت انزو تنوع رنگی وکیوم را ندارد.

مقایسه انواع کابینت آشپزخانه از لحاظ کیفیت و قیمت

کابینت روکش چوب: طرح‌های کلاسیک کابینت چوبی یکی از طرح‌های مورد علاقه‌ی اغلب مشتریان است. اما کابینت‌های چوبی دارای قیمت بالا و هزینه تمام‌شده ساخت هستند، زیرا در ساخت آن‌ها از چوب طبیعی استفاده می‌شود؛ بنابراین ساخت کابینت آشپزخانه با روکش چوب یکی از راهکار‌های مؤثر در این زمینه است که می‌تواند یک جایگزین خوب و پاسخگو افرادی که خواهان این نوع سبک هستند باشد. کابینت با روکش چوب دارای دو نوع روکش طبیعی و مصنوعی است.

کابینت فلزی: امروزه کابینت‌های فلزی تنها در بین قشر خاصی از کاربران مورد استفاده هستند و نسبت به انواع دیگر کابینت‌های آشپزخانه از طرفداران کمتری برخوردارند. این نوع کابینت یکی از ارزان‌ترین مدل‌های کابینت آشپزخانه محسوب می‌شود. کابینت‌های فلزی با داشتن قابلیت طرح‌ها و رنگ‌های مختلف امکان هماهنگی با دکوراسیون‌های مختلف را نیز دارد؛ بنابراین افراد خاصی این نوع کابینت را سفارش می‌دهند. از مزایای کابینت‌های آشپزخانه فلزی می‌توان به مقاومت بالا اشاره نمود.

گروه تکساز کابینت با بیش از ۲۵ سال تجربه مفتخر است تا امروز بتواند شما عزیزان را در اجرا و طراحی کابینت آشپزخانه یاری رساند. تمام سعی متخصصان در گروه تکساز کابینت ارائه بهترین کیفیت توأم با نازل‌ترین قیمت برای شما عزیزان است. کارشناسان ما در تکساز کابینت با توجه به دکوراسیون و طرح آشپزخانه به شما عزیزان بهترین موارد را برای اجرا پیشنهاد می‌کنند. اینکه از چه نوع کابینت آشپزخانه یا چه طرح و جنسی استفاده کنید که متناسب‌ترین حالت برای شما باشد و نیاز‌های شما را برطرف سازد یکی از مهارت‌هایی است که ما در سالیان دور کار و تجربه آموخته‌ایم. می‌توانید به آدرس www.taksaz-cabinet.com رفته و از نمونه کار‌های اجرایی ما دیدن فرمایید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
امیر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
1
3
سلام . با عرض معذرت بعضی توضیحات اشتباهه بطور مثال : 1_کابینت ممبران روکشش در برابر گرما و نور زیاد حساسه ممکنه تغیر رنگ بده یا چسب روکش ول کنه 2_ روکش وکیوم دربرابر اجسام تیز خیلی ضعیفه ب راحتی خط میافته 3_ اگه یه زمان بخوان تغییر طرح بدن یا مشکلی برای چند قطعه پیش بیاد ک منجر ب عوض شدنش بشه امکان اینکه همون طرح و رنگ مثل قبلیا دربیاد کمه .در مورد کابینت mdf هم مسلما زِد اب نیست کافیه تا از لبه ی pvc یکم اب بکشه تا باد کنه . کابینت فلز گرونتر از mdf هستش . سابقه به طولانی بودن سال نیست به تجربه و ارائه طرحها و سبک های جدیده و اجرای قوی و بدون نقص. موفق باشین .
javatti
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
0
2
این چرت و پرتا چیه نوشتید
کدوم mdf قابل شستشو هستش؟؟؟؟؟؟
کابینت انزو رنگه نه روکش
کابینت mdf نداریم
همه اینارو میگن mdf یسری هم لترون اونی که شما بهش میگی کابینت mdf باید بهش بگید روکش ملامینه
مثل همون هایگلاس
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین