کد خبر: ۶۸۱۴۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۳
تبلیغات

معرفی هتل‌های آستارا کنار دریا

در این مقاله سعی کردیم تا کنار معرفی بعضی از جاذبه‌های دیدنی شهر توریستی آستارا، تعدادی از هتل‌های آستارا را نیز تا حد کمی بررسی و معرفی کنیم.
معرفی هتل‌های آستارا کنار دریا
آفتاب‌‌نیوز :

شهر آستارا یکی از مناطق گردشگری زیبا در شمال ایران است. این شهر در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد. در داخل کشور نیز استان‌های اردبیل و گیلان از همسایه‌های این شهر محسوب می‌شوند. در جهت دیگر این شهر پر از زیبایی به سواحل دریای مازندران برخورد می‌کند. ساحل صدف یکی از جاذبه‌های تفریحی این شهر به‌حساب می‌آید که یکی از بکر‌ترین سواحل دریای خزر است. این ساحل حدود ۱۰ کیلومتر با شهر آستارا فاصله دارد؛ ولی آرامش ساحل صدف ارزش چند دقیقه رانندگی بیشتر را خواهد داشت.

آثار تاریخی و جاذبه‌های فراوان دیگری نیز در آستارا وجود دارد تا شما برای چند روز فشرده برنامه‌های زیادی برای خود بچینید. ازجمله این جاذبه‌ها می‌توان به قلعه شیندان، مسجد جامع آستارا، آرامگاه امام‌زاده قاسم و ابراهیم، آبشار لاتون، تالاب استیل و... اشاره کرد. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، بهتر است قبل از سفر درباره رزرو هتل آستارا علی بابا مطالعه و تحقیق کنید. اقامت در یک هتل مناسب کنار افزودن به خاطرات و لذت سفر به شما اجازه می‌دهد با آرامشی بیشتر به برنامه سفر خود بپردازید.

در این مقاله قصد داریم به معرفی تعدادی از هتل‌های آستارا کنار دریا بپردازیم. اگر قصد سفر به این شهر خوش آب‌و‌هوا در شمال ایران را دارید، تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

هتل اسپیناس آستارا

اگر به شهر آستارا سفر یا درباره هتل‌آن تحقیق کرده باشید، احتمالا با نام گروه هتل‌های اسپیناس آشنایی دارید. از بهترین مزایای این هتل نزدیکی آن به ساحل دریای خزر است. این هتل که در فاصله‌ای حدود هفت کیلومتر از شهر آستارا قرار دارد، با ۱۶۰ باب اتاق و سوئیت آمادگی پذیرایی از مهمانان عزیز را دارد. شما از پنجره بعضی از اتاق‌های هتل می‌توانید منظره فوق‌العاده زیبای تالاب استیل را مشاهده کنید. این هتل چهار ستاره با کارکنانی مجرب و آموزش‌دیده به قسمت خوبی از خاطره شما از سفر به شهر ساسر زیبایی آستارا تیدیل می‌شود. برای رزرو هتل آستارا حتما هتل اسپیناس را درمیان گرینه‌های انتخابی خود بررسی کنید. محوطه بسیار خوب هتل نیز ازجمله امکاناتی است که اوقات لذت‌بخشی را برای شما و همراهانت به‌ارمغان می‌آورد.
درباره طبیعت بی نظیر گیسوم بیشتر بخوانید

هتل آپارتمان ایساتیس آستارا

هتل آپارتمان ایساتیس که در چهار کیلومتری شهر آستارا و در فاصله‌ای حدود یک کیلومتر از دریاچه استیل قرار دارد، یکی از هتل‌های خوب این شهر به‌حساب می‌آید. هتل در سال ۱۳۹۰ ساخته شده و برای پذیرایی از مهمانان از ۱۵ واحد اقامتی برخوردار است. نزدیکی این هتل به ساحل زیبای صدف، گردنه حیران، باغ پرندگان و بازارچه ساحلی روس‌ها ازجمله مزایای آن به‌حساب می‌آید. اگر دنبال هتلی هستید که در آن نظافت و تمیزی با دقت زیاد رعایت شود، می‌توانید این هتل را بررسی کنید. این هتل آپارتمان سه ستاره با بهره‌گیری از کارکنانی خوش‌برخورد نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب کرده است.

معرفی هتل‌های آستارا کنار دریا

هتل رستوران نگین استیل آستارا

یکی از هتل‌های نوساز آستارا که از سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را آغاز کرده، هتل رستوران نگین استیل آستارا است. این هتل با حدود ۳۲ واحد اقامتی نزدیکی دریاچه استیل قرار دارد. شما می‌توانید با رزرو یکی از اتاق‌های روبه دریاچه از این منظره غیر قابل توصیف لذت ببرید. اگر هم به مناظر کوه و جنگل علاقه دارید، باز هم در این هتل اتاق‌هایی با چنین مناظری ساخته شده‌اند. نزدیکی به ساحل دریا نیز کنار همه این مزایا، نظر هر مسافری را به خود جلب می‌کند.

هتل جهانگردی آستارا

یکی از هتل‌های قدیمی آستارا که از سال ۱۳۵۴ فعالیت دارد، هتل جهانگردی است. البته قسمت‌های زیادی از هتل باز‌سازی شده و حتی تعدادی از سوئیت‌های آن به‌تازگی ساخته شده‌اند. این هتل در ۱۳۹۵ مرمت و بازسازی اساسی شده است؛ پس نگران قدیمی بودن آن نباشید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل نزدیکی چند قدمی آن با ساحل دریا است. مسافران با طی مسافتی درحد ۳۰۰ متر به ساحل دریای خزر دسترسی خواهند داشت. اقامت کودکان زیر هفت سال درصورت عدم‌استفاده از سرویس در این هتل رایگان است. برای راحتی در رزرو هتل آستارا بهتر است بعد از مقایسه هتل‌های مختلف، هتل موردنظر خود را چند روز قبل از سفر انتخاب و رزرو کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تا کنار معرفی بعضی از جاذبه‌های دیدنی شهر توریستی آستارا، تعدادی از هتل‌های آستارا را نیز تا حد کمی بررسی و معرفی کنیم. البته هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های بسیار دیگری نیز در این شهر وجود دارند که شما می‌توانید انتخاب کنید. برای انتخاب یک هتل مناسب بهتر است ابتدا زمان سفر و بودجه خود را مشخص کنید. سپس می‌توانید با مقایسه امکانات، موقعیت مکانی و نیاز‌های خود، هتل موردنظر را رزرو کنید. البته علاوه‌بر هتل‌های معرفی‌شده در مقاله هتل‌های خوب دیگری همچون هتل افرا آستارا، هتل برلیان آستارا و هتل پارلا آستارا را نیز می‌توان نام برد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
0
1
تو این وضعیت کرونا شرکت های ارائه دهنده خدمات تور و هتل تبلیغات نمیکنن اونوقت آفتاب عزیز به خاطر چند تومان پول مقاله تبلیغاتی سفر میزاره تو اخبارش .... واقعا که!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین