کد خبر: ۶۸۱۵۳۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۷
رمضانی مطرح کرد:

اجرای قانون کار بدون افراط و تفریط باشد

معاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کاشان گفت: آنچه در خصوص قانون کار مهم است اجرای صحیح آن است که بدور از هرگونه افراط و تفریط اعمال شود، زیرا هم منافع تولیدکنندگان و شرایط معیشتی کارگر باید مدنظر قرار گیرد.
اجرای قانون کار بدون افراط و تفریط باشد
آفتاب‌‌نیوز :

مهندس حسن رمضانی بیان کرد: ۲۹ آبان سالروز تصویب قانون کار جمهوری اسلامی است که محتوا و مواد این قانون بر مبنای اصل سه جانبه گرایی تهیه و تنظیم شده است.

وی ضمن گرامیداشت این روز اظهار داشت: اجرای صحیح قانون کار می‌تواند به بهبود فضای کسب و کار شود. آنچه در خصوص قانون کار مهم است اجرای صحیح آن است که بدور از هرگونه افراط و تفریط اعمال شده و پیاده شود، زیرا هم منافع تولیدکنندگان و شرایط معیشتی کارگر باید مدنظر قرار گیرد.

رمضانی تعامل و تفاهم شرکای اجتماعی در جامعه کار و تولید در شرایط کنونی را ضروری دانسته و نقش این موضوع را درجهش تولید گوشزد کرد.

وی مصداق این تعامل را در صدور آرای سازشی و توافقی برشمرد که در کاشان در طی سال‌های اخیر بصورت سازشی و توافقی صادر می شود و این نشان از درک متقابل طرفین از شرایط و مشکلات طرف دیگر برشمرد.

رمضانی اضافه کرد: در راستای رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا و مکاتبات ابلاغی وزارت تعاون کار رفاه اجتماعی کلیه جلسات رسیدگی به اختلاف کارگران و کارفرمایان از تاریخ اول آذرماه لغایت ۱۴ آذر تعطیل بوده و برگزار نخواهد شد، بدیهیاست جلسات جبرانی از طریق پیامک به اطلاع این عزیزان خواهد رسید.

معاون مدیرکل و رئیس اداره تعاون کار رفاه اجتماعی کاشان اعلام کرد:حضور غیاب مقرری بگیران بیمه بیکاری فعلا ملغی بوده و نیاز به حضور ایشان در محیط اداره کار نیست.

رمضانی ضمن تشکر از صاحبان صنایع در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محیط کارگاه و کارخانه اظهار داشت: انتظار بر آنست که کارآفرینان عزیز همراهی و مساعدت لازم را نسبت به کارکرد کارگران در محیطی سالم و ایمن به خرج داده و‌ بیش از پیش بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی نظارت کافی داشته باشند تا سلامتی این عزیزان در شرایط فعلی تضمین شود.

رمضانی گفت: برنامه‌های اعمال شده برای حضور حداقلی جامعه کار و تولید در محیط اداره، کار و تحقق دولت الکترونیک، راه اندازی سامانه جامع روابط کار و بیمه بیکاری از سوی وزارت متبوع است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین