کد خبر: ۶۸۱۵۵۲
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰

توقف ماشین‌سازی مقابل ذوب‌آهن ۱۰ نفره در تبریز

تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در هفته دوم از رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران مقابل ذوب‌آهن ۱۰ نفره متوقف شد.
توقف ماشین‌سازی مقابل ذوب‌آهن ۱۰ نفره در تبریز
آفتاب‌‌نیوز :

در این دیدار که عصر جمعه در ورزشگاه بدون تماشاگر شهید سردار سلیمانی تبریز برگزار شد ۲ تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند.

در این بازی هر ۲ تیم تلاش زیادی برای کسب پیروزی و ۳ امتیاز از خود به نمایش گذاشتند، که دقیقه ۸۰ پیمان بابایی بازیکن تعویضی بیاتلو با ضربه سر محکم دروازه ذوب آهن را باز کرد تا ماشین سازان با یک گل از تیم حریف پیش بیافتد.

در ادامه بازی و در دقیقه ۸۹ سید عبدالله حسینی گل تساوی بازی را به ثمر رساند تا این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

در این بازی تیم ماشین سازان با ترکیب محمدباقر صادقی، وحید نعمتی، مهدی رستمی، سیروس صادقیان، ایمان باصفا، اکبر آفاقی(پیمان بابایی)، فرشاد اسدی، بهمن سالاری(اتابک زارعی)، سید ابوالفضل رزاق پور، میلاد خدایی و سید محمد حسینی وارد میدان شدند.

همچنین تیم ذوب آهن با ترکیب شهاب الدین گردان، وحید زاده، مسعود ابراهیم زاده، قاسم حدادی(مجتبی حقدوست)، علی دشتی(عبداله حسینی)، علی نبی زاده، فرشاد محمدی مهر، سید محمد قریشی، میلاد جهانی، ایوان مارکوویچ(حسین شنانی) و دارکو بیدوف در این بازی به میدان رفت.

تیم داوری این بازی را حمید حاج ملک به عنوان داور وسط، عسگر محمدی، حامد تازه پور کمک های اول و دوم، حامد سیری داور چهارم و فریدون اصفهانیان به عنوان ناظر داوری بر عهده داشتند.

اتابک زارعی و بهمنم سالاری از تیم ماشین سازی و ایوانکوویچ از تیم دوب آهن در طول بازی کارت زرد گرفتند و وحید محمد زاده از تیم مهمان در همان ابتدای بازی با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد.

تیم ماشین سازی با کسب تساوی یک بر یک در این بازی و یک امتیاز از ۲ بازی گذشته در جایگاه سیزدهم جدول و تیم ذوب آهن با ۲ امتیاز در رده هفتم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جای گرفتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین