کد خبر: ۶۸۱۵۷۰
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲

نظارت و جلوگیری از تردد مسافران کرونایی با دولت الکترونیک

تپسی و اسنپ هم با اتصال به ‎#دولت_الکترونیکی، بررسی رانندگان خود با بانک اطلاعاتی مبتلایان به ‎#کرونا را آغاز کردند/ حساب کاربری چند صد راننده مبتلا معلق شد.
نظارت و جلوگیری از تردد مسافران کرونایی با دولت الکترونیک
آفتاب‌‌نیوز :

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با استفاده از ظرفیت‌های دولت الکترونیک از جا به جایی مسافران کرونایی در وسایل حمل و نقل عمومی جلوگیری می‌شود.

«محمدجواد آذری جهرمی» در توئیتر خود نوشت: با همکاری خوب وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و وزارت راه و شهرسازی بر بستر ‎دولت الکترونیکی، از امروز جمعه کلیه مسافرین هواپیما و قطار بین شهری با بانک اطلاعاتی مبتلایان به ‎کرونا تطابق داده می‌شوند و از جابجایی افرادی که مبتلا هستند جلوگیری می‌شود. چند مبتلا نیز امروز از فرودگاه بازگردانده شدند.

وی با بیان این که این اتفاق برای اتوبوس‌ها روز سه‌شنبه اجرایی می‌شود خاطرنشان کرد: تپسی و اسنپ هم با اتصال به ‎#دولت_الکترونیکی، بررسی رانندگان خود با بانک اطلاعاتی مبتلایان به ‎#کرونا را آغاز کردند.

به گفته جهرمی ، اکنون حساب کاربری چند صد راننده مبتلا معلق شد. وی خاطرنشان کرد: سایر تاکسی‌های اینترنتی هم در این هفته موظفند به دولت الکترونیکی متصل شوند. برای رانندگان مبتلا هم بسته‌ حمایتی خواهیم داشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین