کد خبر: ۶۸۱۷۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰

بازداشت مرد آدمخوار در آلمان

مسئولان قضایی آلمان روز جمعه اعلام کردند که یک مرد ۴۱ ساله را به ظن «قتل» و «آدم خواری» بازداشت کرده اند.
بازداشت مرد آدمخوار در آلمان
آفتاب‌‌نیوز :

بازداشت این مرد به دنبال کشف استخوان های بدن یک انسان در پارکی در برلین، پایتخت آلمان صورت گرفت. دادستانی آلمان اعلام کرده که این مرد مظنون به «قتل با انگیزه جنسی در شرایطی ناگوار» است. مظنون که در منزلش اثر خون مشاهده شده است اکنون در بازداشت موقت به سر می برد.

روزنامه «بیلد» گزارش داده که یک دستگاه اره استخوان بری و حجم زیادی سود سوزآور نیز در انباری خانه وی کشف شده است. بنا به همین گزارش او در توجیه نگهداری سود سوزآور گفته که از آن برای تهیه صابون استفاده می کرده است.

رسانه های آلمان گزارش داده اند که مرد مظنون، معلم ریاضی و فیزیک در یکی از مدارس شمال شرق برلین است. از سوی دیگر قربانی او یک کارگر ۴۴ ساله بخش ساخت و ساز است که به گفته پلیس از اوایل ماه سپتامبر (اواسط شهریور) ناپدید شده بود.

تعدادی از رهگذران روز هشتم نوامبر (۱۸ آبان) در یکی از پارک های شمال شرق برلین استخوان هایی پیدا کردند که بعدا مشخص شد متعلق به انسان است. بنا به گزارش ها گوشت بدن قربانی از این استخوان ها جدا شده بود.

روزنامه «بیلد» به نقل از پلیس برلین گزارش داده که کارآگاهان با توجه به شواهد به دست آمده بر این باور هستند که فرد مقتول قربانی «آدم خواری» شده است. پلیس با بررسی داده های تلفن مرد مقتول توانست یک راننده تاکسی که او را به منزل مرد مظنون به «آدم خواری» برده بود شناسایی کند. کارآگاهان همچنین با بررسی داده های یک سایت اینترنتی دریافتند که مقتول و فرد مظنون به «آدم خواری» با یکدیگر قرار ملاقات گذاشته بودند.

به گزارش رسانه های آلمان مرد مقتول از این پایگاه اینترنتی برای ملاقات با مردان و زنان مختلف استفاده می کرده است. دادستان پرونده این قتل گفته است که مقتول اطلاعاتی درباره «آدم خواری» بر روی این سایت اینترنتی جستجو کرده بود. با این حال به گفته وی هیچگونه شواهدی در دست نیست که نشان دهد مقتول با رضایت خودش خوراک فرد مظنون به قتل شده باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
0
0
لطفا این اگهی درسا 25% تخفیف را که به شدت ازار دهنده است بردارید .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین