کد خبر: ۶۸۱۸۴۴
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲

کشف جسد یک زن در شیراز

به دنبال انتشار خبری مبنی کشف جسد یک زن در حوالی شهر شیراز، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس، ضمن تایید این خبر اعلام کرد که تحقیقات پلیس برای شناسایی هویت و علت دقیق مرگ از لحظه کشف جسد آغاز شده است.
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حمید افرامن گفت: روز گذشته (شنبه اول آذر) جسد یک زن جوان حوالی شهر شیراز در حالی کشف شد که جای ضربه روی صورت و بدن او مشهود بود.

کشف جسد یک زن در شیراز

افرامن با بیان اینکه قسمت‌های زیادی از بافت نرم صورت این فرد، توسط حیوانات خورده شده است، گفت: جسد متوفی بعد از انجام تحقیقات اولیه پلیس، برای تشخیص دقیق علت مرگ، به پزشکی قانونی منتقل شده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس با بیان اینکه تحقیقات در مورد این حادثه ادامه دارد، از شهروندان درخواست کرد که برای شناسایی این فرد، به پلیس کمک کنند.

افرامن با بیان اینکه این جسد در ابتدای جاده کوهمره سرخی از توابع شیراز بوده است، خاطرنشان کرد که هنوز نمی‌توان با قاطعیت در مورد شرایط فرد اظهار نظر کرد، اما بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد سن او حدود ۳۰ تا ۳۵ سال بوده است.

برای تعیین زمان و علت دقیق مرگ و پاسخ به این سئوالات که آیا او قربانی یک جنایت است یا دعوای خانوادگی و تصادف، باید تا پایان تحقیقات پزشکی قانونی و پلیس منتظر ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین