کد خبر: ۶۸۱۸۶۰
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸

پلمب ۳ هزار واحد صنفی و عمومی متخلف

مدیرسلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در راستای کنترل ویروس کرونا و بر اساس بازدیدهای انجام شده از ابتدای شیوع همه‌گیری این ویروس تا کنون سه هزار واحد تهیه و توزیع مواد غذایی و عمومی به علت تخلف تعطیل شدند.
پلمب ۳ هزار واحد صنفی و عمومی متخلف
آفتاب‌‌نیوز :

علی اصغر حسنی با بیان اینکه در این مدت 239 هزار و 504 مورد بازدید و آموزش موارد پیشگیری و کنترل کرونا در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی انجام شده است، اظهار کرد: بازدید از 63 هزار و 500 مورد از اماکن عمومی در مناطق زیرپوشش انجام و نکات آموزشی نیز به فعالان این مراکز ارائه شده است.

مدیرسلامت محیط و کار معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تأکید بر اینکه در راستای کنترل و قطع زنجیره انتقال کرونا با متخلفان این حوزه به طور جدی برخورد می‌شود، تصریح کرد: در این مدت یک هزار و 969 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و یک هزار و 68 مکان عمومی به‌دلیل تخلف بهداشتی تعطیل شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۸۰ تیم بازرسی بهداشت محیط در مشهد و شهرستان‌های تابعه با هدف پیشگیری از کرونا بر فعالیت واحدهای تولید و عرضه مواد غذایی و مراکز پرتردد نظارت دارند.

حسنی با تاکید بر اینکه بسیج مقابله محیطی با کووید ‏۱۹ و نظارت بر واحدهای صنفی تهیه و توزیع غذا، اماکن عمومی و مکان‌های پرازدحام تا پایان شکست کرونا ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: مردم همکاری خوبی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دارند و با توجه به فعالیت‌های آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی، آگاهی مردم در خصوص بیماری کرونا افزایش یافته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین