کد خبر: ۶۸۱۸۶۳
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵

ماجرای جسد خورده شده یک زن در حومه شیراز چیست؟

پیدا شدن جسد یک زن که صورتش توسط حیوانات خورده شده سناریوی یک جنایت معمایی را پیش روی ماموران پلیس فارس قرار داد.
ماجرای جسد خورده شده یک زن در حومه شیراز چیست؟
آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته فیلمی در خصوص پیدا شدن جسد یک زن در کنار جاده کهمره سرخی شهر شیراز در فضای مجازی منتشر شد که در این فیلم گفته می شود دست های زن جوان قطع یا بریده شده است.

به گزارش دریافتی ایرنا،رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس روز یکشنبه در خصوص این پرونده،گفت: جسد این زن روز گذشته در کنار جاده و نزدیکی روستای کهمره سرخی شهر شیراز پیدا شد که تجسس های پلیسی برای بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ حمید افرامن، افزود: جسد این زن حدودا ۳۰ تا ۳۵ ساله روز شنبه یکم آذر ماه امسال در حالیکه در میان یک پتو پیچیده شده بود پیدا شد که بررسی های ابتدایی نشان از آن داشت که آثار ضربه روی صورت وجود دارد و با توجه به اینکه ۲۴ ساعت از مرگ این زن می گذرد حیوانات بخشی از بافت های نرم صورت را خورده اند.

افرامن ادامه داد: تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی در صحنه جرم نشان از آن دارد که جسد به این محل منتقل شده و با توجه به از بین رفتن بافت های صورت توسط حیوانات و نبود مدارک شناسایی همراه این زن هنوز جسد ناشناس است که مقام قضایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرده است.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس فارس گفت: جسد برای بررسی علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل شده است و تحقیقات برای شناسایی هویت زن جوان و عاملان این جنایت معمایی در دستور کار ماموران پلیس استان فارس قرار گرفته است.

وی در خصوص بریده شدن دستان زن جوان گفت: بریده شدن دست ها صحت ندارد و هیچ آثاری مبنی بر ضربات چاقو روی بدن این زن دیده نشده و جسد به پزشکی قانونی منتقل شده است.

افرامن در پایان گفت: جزییات این ماجرا با مشخص شدن ابعاد دیگر در آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین