کد خبر: ۶۸۲۰۱۳
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸

اورشلیم پست: نتانیاهو درباره سفرش به عربستان به گانتس و اشکنازی اطلاع نداد

به نوشته یک روزنامه رژیم صهیونیستی، نخست وزیر این رژیم سفر خود به عربستان برای دیدار با ولیعهد این کشور و وزیر خارجه آمریکا را بدون اطلاع نخست وزیر جانشین و وزیر خارجه انجام داده است.
اورشلیم پست: نتانیاهو درباره سفرش به عربستان به گانتس و اشکنازی اطلاع نداد
آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه اورشلیم پست به نقل از برخی منابع سیاسی نوشت، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره سفر خود به عربستان به بنی گانتس، نخست وزیر جانشین و گابی اشکنازی، وزیر خارجه خود اطلاعی نداد.

این روزنامه در ادامه نوشت، در این سفر که برای دیدار با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان انجام شد، یوسی کوهن، رئیس موساد (دستگاه جاسوسی رژیم صهیونیستی) و نه گانتس، نتانیاهو را همراهی می‌کند.

به نوشته اورشلیم پست، نتانیاهو با این سفر به تلاش خود در اطلاع ندادن به گانتس و اشکنازی درباره تحولات مهم دیپلماتیک ادامه می‌دهد. او پیش از این نیز به آن دو در مورد توافق‌های صلح به دست آمده با امارات و بحرین اطلاع نداده بود.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیشتر گزارش داده بودند که نتانیاهو همراه با کوهن عصر یکشنبه سفر محرمانه‌ای به شهر "نیوم" عربستان داشته و در آنجا دیدار سه‌جانبه‌ای با بن سلمان و مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا داشته است.

دفتر نتانیاهو تا این لحظه هیچ واکنشی نسبت به این گزارش‌ها نداشته است اما یک وزیر از حزب لیکود حقیقت داشتن سفر نتانیاهو به عربستان و انجام دیداری در آنجا را تایید کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین