کد خبر: ۶۸۲۰۲۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶

مدیرعامل پشتیبانی امور دام: قیمت مرغ تا ۱۰ روز دیگر کاهش می‌یابد

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام با بیان اینکه قیمت مرغ به دلیل خلا کوتاه مدت در تولید افزایش یافته است گفت: بر اساس جوجه ریزی های انجام شده قیمت مرغ تا ۱۰ روز دیگر متعادل می‌شود.
مدیرعامل پشتیبانی امور دام: قیمت مرغ تا ۱۰ روز دیگر کاهش می‌یابد
آفتاب‌‌نیوز :

محمدرضا طلایی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور اظهار کرد: بر اساس مصوبه کارگروه تنظیم بازار روزانه 300 تن مرغ به صورت گرم و منجمد با قیمت 18هزار و 500 تومان و قیمت 15 هزار تومان در استان های مختلف کشور توزیع می شود.

وی افزود: این 300 تن به صورت روزانه در میادین میوه و تره بار، اصناف و فروشگاه‌ها با قیمت های یاده شده عرضه می‌شود و تاییدیه دامپزشکی را نیز دارند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور ادامه داد: تا زمانی که قیمت مرغ در بازار به قیمت مصوب برسد توزیع ذخیره مرغ شرکت پشتیبانی امور دام بدون وقفه ادامه خواهد داشت.

وی درباره دلایل افزایش قیمت مرغ در روزهای اخیر گفت: وقفه ای کوتاه مدت در روند تولید صورت گرفته بود که با توجه به جوجه ریزی های انجام شده قیمت مرغ تا ده روز دیگر متعادل خواهد شد و به قیمت مصوب می رسد.

بنابراین گزارش، درحالی که به تازگی قیمت مصوب مرغ افزایش یافته و به قیمت 20400 تومان ارتقا یافته است اما قیمت این محصول تا چند روز قبل به حدود 26 تا 27 هزار تومان به فروش می رسید و در چند روز گذشته نیز به یکباره با 10 هزار تومان افزایش قیمت به حدود 36 هزار تومان افزایش یافت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
0
0
خواب بودین خوب قبل از اینکه قیمت ها افزایش پیدا کنه ذخیره های شرکت پشتیبانی را وارد بازار می کردین
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین