کد خبر: ۶۸۲۴۰۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۲
هفته سوم لیگ برتر فوتبال؛

تساوی فولاد و گل گهر به نفع پرسپولیس و استقلال

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و گل گهر در هفته سوم لیگ برتر با نتیجه تساوی به پایان رسید. این تساوی در حالی رقم خورد که فولاد در دقیقه ۹۴ یک پنالتی از دست داد.
تساوی فولاد و گل گهر به نفع پرسپولیس و استقلال
آفتاب‌‌نیوز :

هفته سوم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۱۰ امروز چهارشنبه در سیرجان و با دیدار دو تیم فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان آغاز شد که دو تیم در نهایت به نتیجه تساوی بدون گل رضایت دادند.

در این بازی ابتدا گادوین منشا در دقیقه ۹ از نقطه پنالتی برای گل گهر گلزنی کرد. فولادی ها با هدایت جواد نکونام در همان نیمه نخست توسط محمد قاسمی نژاد در دقیقه ۴۱ گل خورده را جبران کردند.

در نیمه دوم و در حالی که این مسابقه در حال اتمام بود، داور مسابقه برخورد توپ به دست یونس شاکری بازیکن گل گهر در محوطه جریمه این تیم را برای فولاد پنالتی اعلام کرد.

ساسان انصاری بازیکن فولاد در دقیقه ۴+۹۰ پشت این ضربه پنالتی ایستاد اما ضربه او به تیرک دروازه برخورد کرد و این فرصت خوب فولاد برای پیروزی در ثانیه های پایانی از دست رفت.

بعد از به صدا درآمدن سوت پایان بازی، بازیکنان و مربیان تیم گل گهر با کمک داور و داور مسابقه درگیری پیدا کردند و میلاد زکی پور مدافع گل گهر هم کارت زرد گرفت.

گل گهر با هدایت امیر قلعه نویی دو بازی نخست خود را در لیگ برتر پیروز شده بود و با این تساوی ۷ امتیازی شد. فولاد خوزستان هم با نتیجه بازی امروز امتیازات خود را به عدد ۵ رساند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین